lakk Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Hei! Trenger råd om hvilken bank som er best å spare bsu på og samtidig lett/snilllere å få boliglån hos og som også går an å ha en høyrente konto hos? Håper på svar fra dere selv er jeg kunde hos dnb for tiden, syntes de viker strenge og dyr, vurderer å bytte bank...
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Strenge og dyr? Er vel ikke så vanvittig stor forskjell når det kommer til helheten, tenker jeg.Anonymous poster hash: 7da4c...92d 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Ingen bank som er best på alt gitt! Men EIKA-bankene er ikke dumme. - Høland og setskog sparebank (EIKA): 5,1% rente BSU - Sparesmart.no (EIKA): 3.25% rente høyrentekonto Ellers anbefaler jeg å ta kontakt med et par lokale EIKA-banker i ditt nærområde ang. lån. Anonymous poster hash: a516c...88e
nojac Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Ikke tenk på hvilken bank du vil ha boliglånet i når du setter inn sparepengene dine.For selv om bankene ofte sier at de ser på kundeforholdet når de gir lån, er det EN ting de liker enda bedre: Å kapre kunder fra konkurrentene!DNB har OK vilkår på BSU og har i tillegg BSU2. Noen lokale sparebanker tilbyr noen tiendeler ekstra, vanligvis uten BSU2.Har du mye sparepenger som skal brukes til bolig, ville jeg vurdert Boligsparekonto hos Nordea (Max 300 000, 4,65 % rente til du er 34). Ikke nødvendig å ha alt i samme bank.
Pengebingen Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Pengebingen: En bank for hvert sitt bruk
nojac Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Pengebingen: En bank for hvert sitt brukHvorfor legger du ut en lenke til en privat side med data som er over et år gamle?Ikke mye relevant info å hente der.Bruk heller finansportalen.no for oppdatert informasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå