Gå til innhold

Hvorfor går du på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til deg som er singel:

Hvorfor går du i hovedsak på byen?

Er det for å være med venner, finne en potensiell kjæreste, danse, få deg et ligg......?

Setter pris på at dere er ærlige :)

Anonymous poster hash: 705a2...d22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være med venner.

• Liker 3
Skrevet

For å ha det gøy med venner. Ikke for å finne et ligg, men det har skjedd.

Anonymous poster hash: 15902...08f
Skrevet

For å drikke øl og være med venner :)

Skrevet

For å være med venner :)

Skrevet

For å være sosial og møte nye mennesker. Er jeg riktig heldig så møter jeg ei fantastisk jente som jeg har god kjemi med, men det hører til sjeldenhetene.

Anonymous poster hash: 38139...bb5
Skrevet

I håp om at jeg mirakuløst blir tøff nok til å sjekke opp jenter.

Skrevet

Hvis jeg og samboeren er ute er det primært konserter, ellers kan vi ta en øl når vi går forbi en pub vi liker men så går vi hjem igjen, gidder ikke henge der hele kvelden. Er jeg ute med kamerater, så er det fordi noen av de er single og vil sjekke jenter, da er det klassisk sjekking etc. Dama går ut med venninner i samme ærend.

Anonymous poster hash: f6663...3c6
Skrevet (endret)

For å møte nye mennesker, og å være med venner. Er i et forhold, altså er jeg ikke ute etter et ligg. :)

Ikke at jeg en gang ville vurdert å ha sex med en fremmed mann som singel heller.

Endret av Sommerfugl90
Gjest krokodillen
Skrevet

For å ha det gly å treffe kjente. Sjekking kommer på en sisteplass for min del

Skrevet

Jeg har alltid gått for å ha det morro med venner og danse, har ikke noe i mot å få kontakt med folk men er ikke primært derfor jeg er der. Og ONS funka ikke for meg så jeg hadde en fuck-buddy:P

Anonymous poster hash: a9475...c75
Skrevet

Enten for å gå på konsert eller treffe nye mennesker. Ønsker jeg være med venner drar jeg hjem til dem, eller vi samles hos noen. Dansing driver jeg ikke med.

• Liker 3
Skrevet

For å være med venner, møte kjente, og så klart er det koselig om man blir sjekket opp eller kommer i kontakt med noe nye interessante mennesker.

Anonymous poster hash: 6a631...c51

Skrevet

Henge med venner og danse og ha det kjekt!

Skrevet

For å finne noen skløtter jeg kan pule på

Anonymous poster hash: e1995...62d

Gjest Enhjørning
Skrevet

Når jeg var singel var det for å ha det gøy med venner, kose meg og danse. Var aldri ute etter noe. Nå som jeg er i et forhold er det fortsatt det samme. :)

Skrevet

90 % se etter hun jeg leter etter, hun finnes kanskje ikke men man må jo prøve :D

Skrevet

90 % se etter hun jeg leter etter, hun finnes kanskje ikke men man må jo prøve :D

Hun finnes og det er garantert mange av henne. :)

Anonymous poster hash: 38139...bb5

• Liker 1
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Drar for å være med venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...