Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tok en test idag tidelig, men klarer ikke å tyde strekene skikkelig, i mine øyne ser det ut som en strek , men?

IMG_0298.jpg

Anonymous poster hash: 83541...db8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser bare en strek....

Skrevet

Ser også bare en strek, den andre streken der er for langt borte om det var den du tenkte på.. :(

Anonymous poster hash: 5aa17...da2

Gjest Solstråla88
Skrevet

Den ser negativ ut, desverre

Skrevet

Strekene skal være like i bredden, den streken til høyre er ingen strek for testen.

Ser altså kun 1 strek.

Anonymous poster hash: b55b7...34e
Skrevet

Står det ikke i bruksanvisningen at den skal leses av innen en viss tid for å få korrekt svar?

Anonymous poster hash: 2e77e...bf4

Skrevet

Står det ikke i bruksanvisningen at den skal leses av innen en viss tid for å få korrekt svar?

Anonymous poster hash: 2e77e...bf4

Haha jo!, men det e bare eg så e så utolmodige. Å helst vil ha ett positivt svar :-)

Skrevet

Kanskje bare meg som er rar men... Jeg syns jeg ser en antydning til strek til høyre for den tykke streken.

Det kan være øynene mine det er noe galt med eller bare en skygge på bilde.

Har du sammenlignet med en test dyppet i bare vann f.eks?

Skrevet

Kanskje bare meg som er rar men... Jeg syns jeg ser en antydning til strek til høyre for den tykke streken.

Det kan være øynene mine det er noe galt med eller bare en skygge på bilde.

Har du sammenlignet med en test dyppet i bare vann f.eks?

Det var den jeg også trodde mulig var en til strek, kanskje jeg skal prøve igjen i morgen tidelig da. Har ikke sammenlignet med en test, men jeg kan jo gjøre det :-)

Skrevet (endret)

En. Ikke gravid.

Endret av Silfen
Skrevet

Det var den jeg også trodde mulig var en til strek, kanskje jeg skal prøve igjen i morgen tidelig da. Har ikke sammenlignet med en test, men jeg kan jo gjøre det :-)

Er du av den tålmodige typen er det sikkert greit å vente et par dager for å få et sikrere resultat, men det vet jeg kan være vanskelig.

Hadde det vært min test hadde tatt en test med vann og lagt de begge ved siden av hverandre på et hvit ark og kikket fra alle mulige vinkler.

Jeg er dog muligens noe testegal (men jeg har aldri fått en antydning til en strek på en slik test uten å være gravid).

Skrevet

Er du av den tålmodige typen er det sikkert greit å vente et par dager for å få et sikrere resultat, men det vet jeg kan være vanskelig.

Hadde det vært min test hadde tatt en test med vann og lagt de begge ved siden av hverandre på et hvit ark og kikket fra alle mulige vinkler.

Jeg er dog muligens noe testegal (men jeg har aldri fått en antydning til en strek på en slik test uten å være gravid).

haha ja, ikke mye tolmodighet på meg akuratt :fnise:

Jeg prøver i morgen tidelig med 2 nye jeg, en med vann også som du sa :-). Er vel helst at jeg vil se to streker, å innbiler meg litt at der er en veeeeldig svak strek der til høyre :P

Skrevet

Nå kan ikke jeg se bilde du la ut, MEN slike tester reagerer med HCG som finnes i urin når du er gravid. Det finnes svake positive, som er like så positive som de med sterk strek. HCG-innholdet i urinen øker med hvor langt du er på vei. Er du usikker på om det er positivt, vent ei uke og ta en ny :-)

Skrevet

Nå kan ikke jeg se bilde du la ut, MEN slike tester reagerer med HCG som finnes i urin når du er gravid. Det finnes svake positive, som er like så positive som de med sterk strek. HCG-innholdet i urinen øker med hvor langt du er på vei. Er du usikker på om det er positivt, vent ei uke og ta en ny :-)

Det har du heilt rett i! :)

Tror nok det er en negativ test , men kan skimte ein liten strek til, men føler den er for langt borte. Får teste igjen om ei stund :rolleyes:

Skrevet

Det har du heilt rett i! :)

Tror nok det er en negativ test , men kan skimte ein liten strek til, men føler den er for langt borte. Får teste igjen om ei stund :rolleyes:

Lykke til med ventingen. Håper på det beste :laugh:

Skrevet

Lykke til med ventingen. Håper på det beste :laugh:

Tusen tusen takk for det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...