AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Her er en liste som garantert vil sjokkere mennene på dette forumet. Noen flere jenter enn meg som kjenner igjen seg i flere av disse tingene? http://thoughtcatalog.com/rachel-hodin/2013/12/18-things-girls-love-to-do-alone-but-will-never-admit/ For eksempel har jeg alltid lurt på hvordan hår finner veien *dit*? Men ja, det er litt moro faktisk. Noe jeg aldri vil erkjenne for noen noensinne igjen. Anonymous poster hash: b382d...ee4
Mrs Smith Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Tror det skulle vært forandret til hva menn gjør når kona ikke er hjemme
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Reading and watching weird stuff on the internet - check. Det er nok å ta av bare her på kg. Resten? Nah. Anonymous poster hash: 042d9...854 1
Gjest SoccerPlayer Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Hvorfor er de for flau til å fortelle det? Er jo bare menneskelig
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Hater disse evinnelige listene over ting "jenter liker" eller "ikke forteller deg". Nei jeg gråter ikke under MasterChef finalen. Får finnes grenser. Anonymous poster hash: 71a27...916 1
Howl Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Nja, noe stemte, mens andre ting kjenner jeg meg ikke igjen i. 3
Skygge Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Så vidt jeg kan se beskriver det akkurat den jenta som skrev det. Kjenner meg ikke igjen i noe av det (har vel passert alderen for "jente", men jeg har aldri gjort noe av det. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Æsj, motbydelig med folk som tisser i dusjen. Derfor jeg hater fellesdusjer. Opplevd flere ganger at det stinker urin.Anonymous poster hash: 40ea0...29c 4
Frk.K Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Eneste som stemmer er 14. Reading And/Or Watching Weird Stuff On The Internet Resten stemmer ikke.. Å hvor ekkelt er det ikke at hun faktisk tisser i dusjen?!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Hmmm. Så for meg så passer: 1,2,4,5,7,11,12,14 og 18. Jeje. Anonymous poster hash: c6944...aa2 2
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 17. august 2014 #12 Skrevet 17. august 2014 Nei, i grunn ikke. Hvis jeg gjør noen av disse tingene, så tenker jeg i hvert fall ikke på hvor sjokkerende det hadde vært for menn å finne det ut. Det er i hvert fall ganske naturlig å pille seg i nesa når man er alene eller andre ikke ser på uansett hvilket kjønn man er. Utrolig teit med sånne lister, som slår det stort opp som noe merkelig og rart at kvinner er like ekle som menn. Det er vel ganske menneskelig å være ekkel og gjøre litt "rare" ting når man er alene.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #13 Skrevet 17. august 2014 plukke av neglelakken, pirke meg i nesa, tisse i dusjen og lese rare ting på internett stemmer godt for meg... jeg pirker ikke ut buser, men "klør" meg liksom i nesa når ingen ser, og det med å tisse i dusjen, skjer kun i dusjen hejmme hos meg, aldri i fellesdusj det er ekkelt, dessuten skyller man jo dusjen ren etterpå Anonymous poster hash: 24b21...4d1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #14 Skrevet 17. august 2014 Kjenner meg igjen på mange jeg! Hihi.. Og hår i rumpa det kommer etter jeg har dusja, da mister man hårstrå og de sklir ned ryggen og kiler seg i rumpesprekken. Har seriøst ALLTID hår i rumpa etter en lang dusj Men den siste tok jeg ikke, forstod liksom ikke hva hun mente..? Kanskje lie greit, siden det hørtes motbydelig ut Anonymous poster hash: f39ac...21e 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #15 Skrevet 17. august 2014 Jeg gjør 1,3,4,5 og 7. Anonymous poster hash: 5e0af...7ef
ninuska_ Skrevet 17. august 2014 #17 Skrevet 17. august 2014 Jeg kjente meg igjen i: - Picking Off Our Nail Polish - Googling Ourselves
Djungelvrål Skrevet 17. august 2014 #18 Skrevet 17. august 2014 Dra ut hår som man har svelget ut av rumpa?? Really??? Dummeste jeg har hørt, om man så svlelger hår kommer det ut i avføringen. Det kommer ikke ut alene, og hva skal man pelle seg i rompa for i det hele tatt? Folk er ekle. Jeg gjorde bare 2 av de 18 tingene så jeg er ikke som andre kvinner tydeligvis. 1
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 17. august 2014 #19 Skrevet 17. august 2014 Dra ut hår som man har svelget ut av rumpa?? Really??? Dummeste jeg har hørt, om man så svlelger hår kommer det ut i avføringen. Det kommer ikke ut alene, og hva skal man pelle seg i rompa for i det hele tatt? Folk er ekle. Jeg gjorde bare 2 av de 18 tingene så jeg er ikke som andre kvinner tydeligvis. Nei, ikke som man har svelget, men hår som løsner fra hodet og setter seg fast i rumpa når man dusjer. Har aldri fått det selv om jeg har langt hår.
Djungelvrål Skrevet 17. august 2014 #20 Skrevet 17. august 2014 Nei, ikke som man har svelget, men hår som løsner fra hodet og setter seg fast i rumpa når man dusjer. Har aldri fått det selv om jeg har langt hår. Det står at de dras UT av rumpa. As women, we tend to have long(ish) hair. Sometimes, hair falls out and finds its way up our butts—by way of crawling up there all on its lonesome or swallowing it, I’ll never know. Such occasions are always exciting and if you’re incredulous then you have obviously never pulled a 6-inch-long hair out of your butthole. It’s simply never not fun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå