Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et grusomt brudd med xn min i fjor sommer møtte jeg to menn. Den første er en jeg forsåvidt kjente litt fra førav,via venner. Han hjalp meg med smått og stort en stund etter bruddet og ble en god venn og støtte for meg.. Etterhvert begynte vi å utvikle følelser for hverandre. Siden jeg var/er veldig brent har vi tatt det veldig med ro og har ikke sagt at vi er i et forpliktende forhold,men nå i det siste har han sagt at han ønsker mer,han ønsker at jeg skal være både kjæresten hans og flytte inn..denne mannen er utrolig snill,flott å se på og har alle kvalitetene man kan ønske seg i en mann..

I omtrent samme tidsrom møtte jeg en annen mann,via hobbyen min. Også en fantastisk mann, men en mann som reiser mye og har ambisjoner og konkurranselyst til oppetter ørene. Vi har en fantastisk kjemi og jeg føler meg som en unge på julaften når vi treffes.. Han har også sagt at han ønsker et forhold, men fant ut at han er samboer med en dame og har vært det i flere år.... Da jeg konfronterte han med dette sa han at det var over,men at dem bodde sammen frem til alt var klart med økonomien(han skulle kjøpe ut henne i huset). Noe føles ikke helt rett oppi dette... Magefølelsen min roper litt... Har ikke rørt han etter jeg fant ut at han har samboer,kun kontakt via telefon..

Så nå har det seg sånn at jeg er nødt til å ta et valg for min egen del, tenker at jeg,til tross for sterke følelser må kutte ut mann nummer to og gi mann nummer en en sjangse...

Men hvordan? Er nødt til å møte mann nummer to innimellom pga felles hobby..

Får vel litt pepper nå for å ha hatt to menn samtidig, men har ikke vært i et forhold med noen av dem eller gitt noen løfter..

Anonymous poster hash: 3489b...c00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres litt ut som du er mest interessert i mann nr to. Hadde du angret om du ikke turte å satse på han?

Anonymous poster hash: 6c757...240
Skrevet

Jeg tenker at om du er usikker, så er vel ingen av dem riktig?

Nr 2 høres ut som en dott, siden du fant ut at han har samboer.. I all verden....

Kanskje du burde vært alene en stund? Virker som at du er blant dem som ikke kommer seg ut av onde sirkler når det gjelder forhold.

Nr. 2 høres klart ut som en snik. Eksen din var en rass.

Nr. 1 er kanskje bra.. Men ikke riktig siden du og tenker på nr 2, og er så usikker.

Anonymous poster hash: 3eaf7...1ff
Skrevet

Tenker vel at mann nummer 1 er rett for deg, men at du "leter" etter en grunn til å ikke satse pga. du har brent deg før.

Mann nummer 2 er et langskudd. De fleste ser at han ikke er bra, ettersom han har samboer (og har løyet for deg). Hva mer han lyger om, vet vi ikke. Men hele greien virker shady i mine øyne.

Hopp i det og sats på nummer 1. Skummelt, ja. Men virkelig - rote seg opp i en fyr med samboer som i tillegg har holdt dette skjult for deg? Han vil du ha fordi du vet at det ikke kommer til å bli noe seriøst med det første uansett, og du trenger ikke forplikte deg.

Livet er for kort til å rote rundt med useriøse (dårlige) menn... du har jo allerede funnet en du liker og har følelser for!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at mann nr 1 virker best. Så må jeg si meg veldig enig med Ferny, at problemet ditt kanskje er at du er redd for å bli såra igjen og derfor leter etter feil?

Når jeg leste så måtte jeg lese to ganger om 1, for jeg trodde jeg hadde oversett det negative du hadde skriv om han. Du har jo ikke gjort det! Du har bare skrevet at du er mer betatt av 2. I tilegg har 1 vist at han er lojal når han har "venta" på deg lenge, noe 2 ikke har klart. 1 er også ærlig og sier at nå må du bestemme deg snart. Han vil ha deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...