Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 Jeg bestilte 16.juni......har ennå ikke motatt noe.. Skrev mail og lurte på om jeg fikk de snart, de hadde litt innkjøringsproblemer i dems sitt logistikksystem fikk jeg til svar.. Joda, har forståelse for det,...men det kan da vel ikke ta såå lang tid? Er ikke akkurat bra reklame for en nystartet bedrift.... Har noen av dere (som har bestilt) motatt varene deres?? Jeg kommer til å avbestille på mandag om jeg ikke hører noe,..så legger jeg heller inn en bestilling hos lookfantastic... Clea
Gjest HildaG Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 Jeg mottok mine varer i går 1/7. Bestilte 14/6, og fikk bekreftelse på at det var sendt 24/6.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 Jeg tror også Katriana (skrives det sånn?) har fått bekreftelse på at varene hun bestilte er sendt - mener hun skrev det i en tråd for noen dager siden! Jeg har ikke fått mine enda, men har fått flere mail hvor de beklager at det tar tid. Så jeg venter fortsatt jeg...regner med litt avslag pga ventetid! K
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Så jeg venter fortsatt jeg...regner med litt avslag pga ventetid! K Jeg fikk beskjed om at jeg slapp å betale for porto. (Fikk den beskjeden etter at jeg spurte hvor varene mine ble av..) Du får det sikkert du også Clea
Gjest Xavia Skrevet 3. juli 2004 #5 Skrevet 3. juli 2004 Da jeg kom hjem fra noen dagers ferie lå det lapp til meg om at jeg kan hente varene på posten.
stikkelsbær Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Jeg har fått mine varer nå :-) Tror jeg kommer til å handle der flere ganger ja, synes det virker som en seriøs butikk med god service!
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Jeg har fortsatt ikke fått mine... :-( Har venta lenge nok nå, syns jeg...snart en mnd... K
Gjest Xavia Skrevet 6. juli 2004 #8 Skrevet 6. juli 2004 Jeg har forressten også fått produktene mine! Litt ergelig at leveringstiden var så lang da.
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2004 #9 Skrevet 6. juli 2004 Jeg har fortsatt ikke fått mine... :-( Har venta lenge nok nå, syns jeg...snart en mnd... K Jeg har heller ikke fått mine...... Bestilte 16.06, jeg etterlyste varene og fikk mail 28.06 om at de beklaget og at behandling av ordren ikke skulle ta lenger enn 5-10 dager.. Så jeg har ventet ca 20 dager,..å vente så lenge uten at de gir lyd fra seg uoppfordret om hvordan det ligger ann synes ikke jeg er noen god service.... Jeg diskuterer med meg selv frem og tilbake om jeg skal kansellere ordren, for jeg trenger virkelig produktene nå... Clea
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2004 #11 Skrevet 7. juli 2004 Nå fikk jeg to mailer fra duft.no - i den ene fikk jeg beskjed om at varene mine var forsinket fordi de hadde prøvd å skaffe en øyenskygge jeg hadde bestilt, men uten hell. I den andre mailen fikk jeg beskjed om at varene nå var pakket og sendt, så da kunne jeg vente dem om få dager. Så da ordner det seg likevel da - men jeg må klare meg uten den fine øyenskyggen... :-( K
Gjest Cuddly Skrevet 7. juli 2004 #12 Skrevet 7. juli 2004 Nå fikk jeg to mailer fra duft.no - i den ene fikk jeg beskjed om at varene mine var forsinket fordi de hadde prøvd å skaffe en øyenskygge jeg hadde bestilt, men uten hell. I den andre mailen fikk jeg beskjed om at varene nå var pakket og sendt, så da kunne jeg vente dem om få dager. Så da ordner det seg likevel da - men jeg må klare meg uten den fine øyenskyggen... :-( K Skjønner ikke helt det her; de skal selge varer de kanskje ikke får tak i, og får de tak i dem kan det ta laaang tid?! Høres ikke ut som et sted jeg gidder å handle
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2004 #13 Skrevet 7. juli 2004 Varen de har prøvd å skaffe meg er ikke å oppdrive fra forhandleren, visstnok... Lurer på om jeg skal innom duft.no og sjekke om varen fortsatt ligger for salg der, jeg... K
Ibenholt Skrevet 7. juli 2004 #14 Skrevet 7. juli 2004 Men hvor mye koster det for porto? Og er det en hel mnd ventetid ca ennå? Er det ikke bedring? Hvor lenge er det siden siden ble opprettet da? På forhånd takk for svar:) Hadde vært så greit å vite, har tenkt å bestille parfyme der i fra
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2004 #15 Skrevet 7. juli 2004 Porto skal være kr 58,- uansett hvor mye du bestiller, visstnok! Noen har jo fått varene sine etter et par uker etter det jeg har lest her på Kg, så leveringstiden avhenger sikkert av hvilke produkter som bestilles. K
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2004 #16 Skrevet 7. juli 2004 De bestiller ikke fra Strawberrynet ol. og sender videre når varene har kommet til Norge vel?
Ibenholt Skrevet 7. juli 2004 #17 Skrevet 7. juli 2004 Har de ikke alle varene som er på siden? Synes det er litt rart at det later som de har produktene, og så har de de ikke. Noen som vet om de har alle parfymene? Begynte å bli litt i tvil siden jeg har fått vite at mange av dem har gått ut (fra butikkene).
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2004 #18 Skrevet 7. juli 2004 Jeg fikk mail tidligere idag med at varene var sendt fra de, så da har jeg de vel om noen få dager...(endelig). Neste gang jeg trenger produkter, tror jeg at jeg kommer til å forhøre meg om de har varene på lager før jeg bestiller..... Clea
Fakse Skrevet 21. juli 2004 #19 Skrevet 21. juli 2004 Noen som har flere erfaringer med duft.no nå? Tenker på å bestille fra dem, håper ting har forbedra seg nå slik at varene ikke tar så utrolig lang tid.
Elze Skrevet 21. juli 2004 #20 Skrevet 21. juli 2004 Jeg bestilte fra dem 29.6 og har fortsatt ikke hørt noen ting. Jeg purret den 13. juli og fikk svar dagen etter om at de hadde innkjøringsproblemer og at jeg slapp å betale 58 kroner i porto. Men altså, ingen varer foreløpig :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå