AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Hei Tidligere denne uka når jeg var ute å luftet hunden møtte jeg på en ung kjekk mann i ca. 26-28 årene med hunden sin. Han stoppet opp med meg og pratet mens hundene våre sosialiserte litt sammen. Jeg ble veldig sjenert for han var jo så kjekk og oppegående, mens jeg stod der usminket. Han stod å pratet med meg i ca. 15 minutt før han gikk videre igjen. Synd han hadde giftering... Anonymous poster hash: 00417...0eb
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Du troller ganske dårlig. Prøv igjen. Anonymous poster hash: 246fc...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Du troller ganske dårlig. Prøv igjen. Anonymous poster hash: 246fc...5cc lol, hæ? Hvorfor skulle jeg trolla om det? ts Anonymous poster hash: 00417...0eb 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Så moralen er at du burde pynte deg litt hvis du skal gå tur med hunden din Anonymous poster hash: 6d354...d08 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 og formålet med tråden er? han har giftering, ferdig snakket Anonymous poster hash: 6eef4...637
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Poenget med denne tråden er ´´the good ones are already taken`` ts Anonymous poster hash: 00417...0eb 1
Gjest Badebuksa Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Jeg likte best den delen der du forteller hvor oppegående han var!!
OppNedPåAlt Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Jeg møter alltid de kjekke hundeeierne når jeg har slappe joggebukser usminket tryne og fett hår... 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Sånt er typisk! Jeg møter alltid drømmedama når jeg er ubarbert, glir på isen, osv. Forrige gang jeg var på date, og skulle treffe ei for første gang var bikkja så dritatreng etter bilturen at han hoppa rett ut av bilen, og dreit ved siden av bilen hennes. Og jeg hadde ikke pose å plukke den opp med. Bra førsteinntrykk!Anonymous poster hash: ff74d...1ae 2
Sapientia Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Du troller ganske dårlig. Prøv igjen. Anonymous poster hash: 246fc...5cc Hvorfor skal dette være trolling? Møter mange hyggelige folk når jeg er ute med hundene jeg. Kunne vel tenkes at noen synes det er litt dumt at en og annen hyggelig hundeeier man møter er opptatt???
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Kjenner til den TS. Bare at han her flørtet med meg.. Fant ut at han var forlovet Anonymous poster hash: d765f...89d
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #12 Skrevet 17. august 2014 Har funnet ut at alle menn jeg er tiltrukket av er enten opptatt eller er homofile.... Typisk Anonymous poster hash: 67099...8a6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 Han hadde kjæreste da vi møttes, men nå, 2 år senere er vi lykkelig gift sammen Anonymous poster hash: c28d0...fea
Gjest Timber Skrevet 22. august 2014 #14 Skrevet 22. august 2014 (endret) Jeg møter alltid de kjekke hundeeierne når jeg har slappe joggebukser usminket tryne og fett hår... Se på det på den måten. Det må bare gå oppover når du treffer de igjen senere. I tillegg så legger hundeeierne mer merke til hunden enn om eieren har sminket seg eller ikke som oftest. Er hunden din snill, grei og hyggelig og du er usminka i joggebukse, så er det større sannsynlighet for at det blir et nytt møte, enn om du har pynta deg og bikkja di er en drittsekk. Dessuten. Hadde jeg møtt på en stylet og sminket dame 4 timer ute i skogen fra nærmeste parkeringsplass, så hadde jeg antakelig lurt litt... Der ute er det fornuftige klær som gjelder. Hadde hun derimot hatt skikkelig klær og vært "rustet for klær og kulde", så hadde jeg blitt mer mo i knærne. Endret 22. august 2014 av Timber
OppNedPåAlt Skrevet 22. august 2014 #15 Skrevet 22. august 2014 Se på det på den måten. Det må bare gå oppover når du treffer de igjen senere. I tillegg så legger hundeeierne mer merke til hunden enn om eieren har sminket seg eller ikke som oftest. Er hunden din snill, grei og hyggelig og du er usminka i joggebukse, så er det større sannsynlighet for at det blir et nytt møte, enn om du har pynta deg og bikkja di er en drittsekk. Dessuten. Hadde jeg møtt på en stylet og sminket dame 4 timer ute i skogen fra nærmeste parkeringsplass, så hadde jeg antakelig lurt litt... Der ute er det fornuftige klær som gjelder. Hadde hun derimot hatt skikkelig klær og vært "rustet for klær og kulde", så hadde jeg blitt mer mo i knærne. Hehe sant det! Men nå viser det seg at hunden min er superslem i bånd, så eneste måten jeg kan imponere menn med min hund er utenom båndtvangstiden. Heldigvis er den over for i år!
Gjest Timber Skrevet 22. august 2014 #16 Skrevet 22. august 2014 Hehe sant det! Men nå viser det seg at hunden min er superslem i bånd, så eneste måten jeg kan imponere menn med min hund er utenom båndtvangstiden. Heldigvis er den over for i år! Ha ha. Men da har du heldigvis noen måneder igjen på å komme i kontakt med noen på!
OppNedPåAlt Skrevet 22. august 2014 #17 Skrevet 22. august 2014 Ha ha. Men da har du heldigvis noen måneder igjen på å komme i kontakt med noen på! Haha ja, også er det tørketid sommerhalvåret Neida, har aldri blitt spurt ut på date når jeg har gått med hunden desverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå