frk94 Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Med 20 000 innbyggere? Eksen gjorde det slutt med meg for drøyt 1 måned siden, og uka etter blir han sammen med "hun han absolutt ikke hadde noe på gang med". Jeg bestemte meg der og da for å flytte, og det har jeg jo forsåvidt forsøkt. Men alt trekker meg hjemover igjen: familie, venner, tanteunger etc. Det nøtter ikke alltid flytte til en ny by og rømme fra kjærlighetssorgen, blant disse 20 000 innbyggerne må det da finnes en ordentlig mann som ikke er en drittsekk. Jeg skal iallfall forsøke å unngå han så godt jeg kan, men "ryktene" om at jeg er kommet hjem igjen vil vel nå han også. Å med hans adhd vil han antagelig tenne fyr på alle pluggene, fordi jeg ikke har gitt han beskjed. Han ønsker å ha kontakt, og tar også kontakt med meg av og til. Strengt tatt er det ikke noe jeg har verken behov eller lyst til. Men da jeg konfronterte han med det, ble han ordentlig forbannet. Så jeg tar aldri kontakt med han, svarer kun på det han spør om. Jeg skylder han jo stengt talt ingenting men bør jeg si ifra til han at jeg er tilbake igjen?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Man kan aldri sikre seg fra å ikke treffe eksen - enten det er i en stor eller liten by. Selvsagt er det mindre sannsynlig å treffe han i en større by, men man vet aldri. Derfor må man nesten være forberedt på at det alltid kan skje. I begynnelsen hadde jeg prøvd å unngå steder hvor jeg vet han pleier å være, men etterhvert kan det ikke stoppe deg fra å være plasser du vil være, bare på grunn av at du kan treffe ham. Du skal se, med tiden, bryr du deg ikke om det lenger. Anonymous poster hash: dd91b...389
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 fatter ikke hvordan folk overlever i små byer. Selv bor jeg i Bergen og den byen er iallefall altfor liten for ekser... Anonymous poster hash: fa6d4...0a8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 fatter ikke hvordan folk overlever i små byer. Selv bor jeg i Bergen og den byen er iallefall altfor liten for ekser... Anonymous poster hash: fa6d4...0a8 Saklig. Anonymous poster hash: dd91b...389
frk94 Skrevet 17. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2014 fatter ikke hvordan folk overlever i små byer. Selv bor jeg i Bergen og den byen er iallefall altfor liten for ekser...Anonymous poster hash: fa6d4...0a8 Elsker den lille byen jeg bor i Har 2 ekser her nå. Nr.1 har jeg kun møtt 1 gang etter bruddet i fjor, da han BEVISST har handlet på den butikken jeg er deltidsansatt i. Nr. 2 har jeg også "møtt (han så ikke meg)" noen få dager etter bruddet med sin nye elskerinne. Da skal jeg holde meg unna kafeer og restauranter inntil videre, han med gjeld var nemlig i overkant flink til å bruke pengene sine på slik "tull" -Ts
A.Senna Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Ser ikke problemet. Hvis man ikke tåler å se en person man en gang var glad i være lykkelig igjen, så bør man gå noen runder med seg selv.
Pinkee Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 På en måned har du rukket å flytte, og å flytte tilbake. Du lurer på om du burde informert eksen, som du tydeligvis ikke har barn med? What? Du har jo bare vært på en "ferie" Men, skjønner ikke hvorfor han har slik behov for fortsatt å ha kontakt med deg? Hva er det han vil snakke om?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Ser ikke problemet. Hvis man ikke tåler å se en person man en gang var glad i være lykkelig igjen, så bør man gå noen runder med seg selv. Så enkelt atte! Sorry to break it to you...... Verden er ikke svart-hvitt. Anonymous poster hash: dd91b...389 2
frk94 Skrevet 17. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2014 På en måned har du rukket å flytte, og å flytte tilbake. Du lurer på om du burde informert eksen, som du tydeligvis ikke har barn med? What? Du har jo bare vært på en "ferie" Men, skjønner ikke hvorfor han har slik behov for fortsatt å ha kontakt med deg? Hva er det han vil snakke om? Jeg aner heller ikke hvorfor han vil ha kontakt. Kanskje vil han ha en skulder å gråte på dersom det skulle skjære seg mellom de? Jeg vet jo at han er glad i meg. Å jeg har jo en veldig god personlighet. I tillegg er jeg ganske sikker på at han vil ta fyring når jeg finner meg en ny. Han unner ikke meg å være lykkelig, tiltross for at det var han som dumpet meg. Vet ikke om hans adhd har noe med saken å gjøre, men har lest om at det er vanskelig for de å gi slipp på folk de har fått tilitt hos. -Ts
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 20 000 er da mange nok til å unngå eksen. Bor en by på 13000 og har sett eksen 4 ganger på 8 år. Føler du krisemaksimerer =) Anonymous poster hash: ca627...935
frk94 Skrevet 17. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2014 20 000 er da mange nok til å unngå eksen. Bor en by på 13000 og har sett eksen 4 ganger på 8 år. Føler du krisemaksimerer =)Anonymous poster hash: ca627...935 Hehe jeg gjør kanskje det. Det er litt ergerlig at jeg kan registreringsnummeret hans for han er MYE ute å kjører. Hvordan gikk det da med de 12999 andre fant du deg en prins blant de? -Ts
94happy Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Det går som regel fint å unngå. Jeg ville gjort det samme som deg, svart høflig på det han spør om, men ikke spurt tilbake og lignende. Mange mener å kutte kontakten er det lureste, så hvis du kan få til det, ville jeg gjort det. Husk at du ikke skal forandre livet ditt pga en eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå