AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 det slår aldri feil, en liten joggetur, og jeg blir så sulten at jeg føler at jeg kan spise hele kjøleskapet- hva skjer? Anonymous poster hash: 9ec90...168
FitnessIna Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Høyde/alder/vekt - og hvor mye spiser du hver dag? Aktivitetsnivå? Kan rett og slett hende at du spiser alt for lite (:
Berit Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Forsto kanskje ikke det med 5 minutters joggetur. Jogger du bare 5 minutter og føler så veldig sult? Etter en god treningsøkt er det normlt å ikke føle så stor appetoitt med det samme etterpå. Man får økt apetitt en stund etterpå, men lettere å kontrollere innytaket og ikke spise seg mer enn mett dersom man har trent godt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Høyde/alder/vekt - og hvor mye spiser du hver dag? Aktivitetsnivå? Kan rett og slett hende at du spiser alt for lite (: 167,33 år, ca 62 kilo, er absolutt ikke undervektig, veier nok 5-6 for mye, hvorav det meste sitter rundt midjen Forsto kanskje ikke det med 5 minutters joggetur. Jogger du bare 5 minutter og føler så veldig sult? Etter en god treningsøkt er det normlt å ikke føle så stor appetoitt med det samme etterpå. Man får økt apetitt en stund etterpå, men lettere å kontrollere innytaket og ikke spise seg mer enn mett dersom man har trent godt. jogger korte turer uansett lengde, så blir jeg sulten som en ulv etterpå Virker som jeg har en kropp som tviholder på vekten Anonymous poster hash: 9ec90...168
Gjest BabyBlue Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Spiser du nok, har kroppen din nok energi til å jobbe med under fysisk aktivitet? Kan hende du spiser ting som ikke gir jevn nok økning i energi? Spis et måltid som kombinerer proteiner og treige karbohydrater ca. to timer før du jogger, og drikk nok vann gjennom dagen. Ofte er sultfølelse kamuflert som signaler kroppen sender ut når den egentlig bare er tørst.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 ok, forslag til måltid som kombinerer proteiner og treige karbohydrater? Det er ikke til å ta feil av den sulten, føler meg helt hul Anonymous poster hash: 9ec90...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå