leenaa89 Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Hei. Jeg lurer på om det kan være en festeblødning jeg hadde igår. Ikm var egentlig fredag, da syklusen bruker og være presis. Men igår når jeg tørket med var det kanskje en dråpe blod på papiret etter jeg tørka meg. Har ikke sett noe blod etter dette. Men har litt murringer, kjennes ut som tanta kommer hele tiden, men har ikke sett noe mer blod enn den ene dråpen igår. I tilegg har jeg idag kjent at brystene er litt ømme, å det har aldri sjedd før. Mulig el var litt senere enn jeg antok å at jeg hadde en festeblødning? Må legge til at jeg har tatt test, men den kunne ikke vært hvitere:/ hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Kan være festeblødning, kan være mensen som er forsinket, det kan være hva som helst. Vent noen dager og ta en test til om du ikke får mensen. Kun en tredjedel får festeblødning. Anonymous poster hash: cda6a...ded
leenaa89 Skrevet 17. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2014 Ja, vanskelig å si det der:) men kan være eggeløsning var seinere. Bruker adri å ha nensmurringer som varer mer enn 30min til 2 timer så kommer tanta, å da er det vondere. Nå har de vart i et døgn, fra den blodflekken kom. Kan iallefall føle at noe skjer neddi der. Murringene avtar litt nå å fortsatt ikke noe spotting eller tegn på tante rød. Får bare ta en ny test om et par dager👍☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå