Gå til innhold

33 cm ??? nooop

Fremhevede innlegg

Gjest *Fiona*
Skrevet

Dette er jo det dummeste jeg har hørt, og det er jo bare synd på han fyren med altfor stor penis. Han er jo komplett udugelig.

En fyr med altfor diger k** er akkurat like motbydelig og vulgært som sasha gabor på en dårlig dag. Og ingen normal kvinne klarer å ta en svært stor penis, da vår "dybde" gjennomsnittlig - merk, gjennomsnittlig - faktisk er en tomme kortere en gjennomsnittspenisen. Så utvider den seg litt, og litt av lengden blir jo igjen på utsiden (skal være sånn passe slangemenneske for å få inn hver millimeter) så det er jo konstruert for å passe sammen dette her...

Jeg ville ikke tatt i ham, vært nær ham og langt ifra hatt han i nærheten av underlivet, jeg hadde knepet sammen knærne og løpt, hvis noen av dere kan visualisere det :hoho: Det holder fint om han er omtenksom, søt og normal og ikke altfor tynn da selvsagt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror neppe de som har såå stor pikk har det så kjekt.

Må være litt kjipt når han skal bli sugd for han kan ikke bli skikkelig sugd når han har så stor pikk. Jenten får jo bare 1/10del av den inn i munnen. (Litt kinky sagt.. host!)

Skrevet

vel, målte 33 cm her, det rekker meg til midt på puppene :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette er jo det dummeste jeg har hørt, og det er jo bare synd på han fyren med altfor stor penis. Han er jo komplett udugelig.

Han kan ikke noe for at han er født med et "monster "av en kukk.Den har bare vokst og vokst i puberteten.

Skal han ta penisreduksjon kanskje?

Skrevet
Jeg tenkte det at det hadde vært spennde å ta på den ' date='kanskje små runke den litt. :tunge1::P (...)[/quote']

Smårunke? :hoho:

Gjest Virvar
Skrevet

Stakkar mann ! :o

Og stakkar evt partnere om han blir for ivrig i sin kåtskap

Gjest ikke innl *Fiona*
Skrevet

Samme for meg hvordan han fikk den, han er like fullt udugelig. Og det er også akkurat det samme for meg om han tar en penisreduksjon eller ikke, inn i meg hadde han uansett aldri kommet. Er for trang til det, og hadde ikke ønsket å ha sex med en som må ligge i nabosenga for å kunne være inni meg...

Skrevet

*gruble....*

33 centimeter.....

Åssen er det med oksygen til topplokket ved ereksjon.....? :klø:

Skrevet
*gruble....*

33 centimeter.....

Åssen er det med oksygen til topplokket ved ereksjon.....? :klø:

Du vet. Mannen har to hoder, men kun blod nok til ett av gangen..

Skrevet

Enkelte menn kan ikke gå ereksjon uten at de svimler og/eller besvimer. rett og slett fordi blodet forsvinner fra det ene hodet til det andre :wink:

Skrevet

-20 er det som er best etter min mening da :wink: Resten tror jeg bare kommer til å by på problemer før eller siden uansett....

Gjest Anonymous
Skrevet

33 cm :o

Jeg hadde ikke tatt i den...

Gjest Stort utstyr er flott
Skrevet

33 cm høres akkurat passe ut. Hvor møter jeg en slik mann?

Give it to me, sier jeg! Menn med stort utstyr er mange jenters drøm. :P

Gjest ikke innl *Fiona*
Skrevet

Forskjell på stort og umenneskelig vettu. Målt hvor dyp du er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...