Gå til innhold

Filmer fra skolen/om lærere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet som lærer i noen år og begynner på ppu deltid nå i høst. Er skikkelig motivert, og kunne tenke meg å se filmer og serier som finner sted på skolen. Bøker også, hvis noen har tips der.

High school-filmer foregår jo ofte på skolen, men jeg vil helst se noe med mer fokus på læreren og undervisningen..

Jeg har selv kommet på Rita (serie), kongsvik-sesongene, Half Nelson... Noen flere?

Anonymous poster hash: c705a...cfe

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Boston Public har mest fokus på lærerene om jeg ikke husker helt feil

• Liker 1
Skrevet

Boston Public har mest fokus på lærerene om jeg ikke husker helt feil

Takk!! Hadde aldri hørt om den serien før, men ser at den har fått bra score på imdb også. Skal sjekkes ut!! :D

Noen flere..?

TS

Skrevet

Har jobbet som lærer i noen år og begynner på ppu deltid nå i høst. Er skikkelig motivert, og kunne tenke meg å se filmer og serier som finner sted på skolen. Bøker også, hvis noen har tips der.

High school-filmer foregår jo ofte på skolen, men jeg vil helst se noe med mer fokus på læreren og undervisningen..

Jeg har selv kommet på Rita (serie), kongsvik-sesongene, Half Nelson... Noen flere?Anonymous poster hash: c705a...cfe

Hvis du har jobbet i skolen, så vet du vel at slike serier ikke er representative fot det som skjer i klasserommet?

Skrevet

Hvis du har jobbet i skolen, så vet du vel at slike serier ikke er representative fot det som skjer i klasserommet?

Klart jeg veit det. Hvorfor spør du om det? Synes bare det er underholdende å se på noe som tar utgangspunkt i skolen/lærere. Var det så vanskelig å forstå? Liker å se science fiction også, og veit godt at det meste av det ikke er representativt for det som skjer/kommer til å skje på jorda.

Når det er sagt hadde dokumentarer om skolen forsåvidt også vært kjekt.

• Liker 2
Skrevet

Dangerous Minds

Lean on me

The ron clark story

Stand and deliver

Har ikke sett dem enda, men står på "to-do"-lista :) Har fått dem anbefalt.

Skrevet

I disse Robin Williams-tider er det verdt å nevne Dead Poets Society og Good Will Hunting.

Skrevet

Dangerous Minds

Lean on me

The ron clark story

Stand and deliver

Har ikke sett dem enda, men står på "to-do"-lista :) Har fått dem anbefalt.

Takk! Her var det mye nytt som jeg skal sjekke ut!

Bad teacher

Hehe :)

I disse Robin Williams-tider er det verdt å nevne Dead Poets Society og Good Will Hunting.

Ikke så lenge siden jeg så Good Will Hunting, men Dead Poets Society er det så lenge siden jeg så at jeg knapt husker hva den handler om. Takk!

Skrevet

a beautiful mind kommer også litt inn på temaet.

Skrevet

Maur i rompa,tror jeg den het.

Nederlansk barnefilm om en gutt med adhd som skal begynne i 1.klasse

Skrevet

School of rock? :)

Anonymous poster hash: a350d...9b9
Skrevet

The freedom writers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...