AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Du hadde gått på en ca 8-9 dater med vedkommende. Personen kysset deg lideskapelig, virket superinteressert ut....Dere gjorde masse aktiviteter som resturant, kino, turer, osv sammen itillegg til sex. Personen så på deg som om du betydde noe. Og personen virket superinteressert ut. Og så plutselig ut av intet så forsvinner han. Ville du blitt lei deg da? Ville du forstått noe av hvorfor han var så intens å vise så mye fysisk mot deg da? Ville du også stått igjen som et stort spørsmål? Hva ville du gjort for å få det på avstand? Nå vet jeg ikke om han har dumpet meg, men han kom med unnskyldnnger om å ikke treffes, og jeg har en magefølelse om at han kommer til å dumpe meg. Men spørsmålet mitt er: Hvorfor vise så intens interesse helt til siste slutt? Det normale var at det gradvis skulle gått over.... altså det han viste, men han viste seg å være veldig intens. Hadde dere blitt lei dere for det, eller er jeg unormal? Jeg må prøve å slutte å tenke sånn.... Anonymous poster hash: c4ac7...314
Gjest brutal_mann Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Det blir ikke bedre av at du lager nye tråder på KG. Du må seriøst snakke med noen om hvorfor du har så store problemer. 2
Pinkee Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Kanskje han har en adhd-variant. Veldig intens, for så å bli totalt uinteressert. Men, før du lurer mer, så finn ut om han har dumpa deg, eller ikke.
Gjest rådyr Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Du hadde gått på en ca 8-9 dater med vedkommende. Personen kysset deg lideskapelig, virket superinteressert ut....Dere gjorde masse aktiviteter som resturant, kino, turer, osv sammen itillegg til sex. Personen så på deg som om du betydde noe. Og personen virket superinteressert ut. Og så plutselig ut av intet så forsvinner han. Ville du blitt lei deg da? Ville du forstått noe av hvorfor han var så intens å vise så mye fysisk mot deg da? Ville du også stått igjen som et stort spørsmål? Hva ville du gjort for å få det på avstand? Nå vet jeg ikke om han har dumpet meg, men han kom med unnskyldnnger om å ikke treffes, og jeg har en magefølelse om at han kommer til å dumpe meg. Men spørsmålet mitt er: Hvorfor vise så intens interesse helt til siste slutt? Det normale var at det gradvis skulle gått over.... altså det han viste, men han viste seg å være veldig intens. Hadde dere blitt lei dere for det, eller er jeg unormal? Jeg må prøve å slutte å tenke sånn.... Anonymous poster hash: c4ac7...314 Trodde han var syk jeg... 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Kanskje han har en adhd-variant. Veldig intens, for så å bli totalt uinteressert. Men, før du lurer mer, så finn ut om han har dumpa deg, eller ikke. Trådstarter: Ja, han var veldig intens for så å bare snu rett om... Men jeg vet ikke om jeg er dumpet, men jeg prøver nå å sortere tankene... Jeg synes uansett at det er merkelig å være så intens for så å bli helt uinteresser. Da var han ikke sann verken mot seg selv eller meg ihvertfall. Men skal prøve å ikke ta det innover meg, og tenke at det er noe med han. Han får ta kontakt nå. jeg sier ikke mer, og så får jeg se. Anonymous poster hash: c4ac7...314
Pinkee Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Hvis han ikke gir noen tilbakemelding, etter en slik intens periode. Så er han i alle fall null-nix&nada å samle på. Da setter du kjærlighets-adhd som diagnose på han, å så går du videre, med hevet hode.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Du har ikke psyke til å date, TS. Skaff deg hjelp. Anonymous poster hash: 58496...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Kanskje han har en adhd-variant. Veldig intens, for så å bli totalt uinteressert. Men, før du lurer mer, så finn ut om han har dumpa deg, eller ikke. For et idiotisk svar, å ha adhd betyr ikke automatisk at man er drittsekk. TS, jeg hadde blitt lei meg ja, har opplevd dette og ble lei meg. Måtte bare gå videre, er mange fisker i havet. Og når noen er veldig interessert i ett øyeblikk og i det neste er avvisende så er man slem, det går an å fortelle at man har mistet interessen. Anonymous poster hash: 1d577...614
Pinkee Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 For et idiotisk svar, å ha adhd betyr ikke automatisk at man er drittsekk. TS, jeg hadde blitt lei meg ja, har opplevd dette og ble lei meg. Måtte bare gå videre, er mange fisker i havet. Og når noen er veldig interessert i ett øyeblikk og i det neste er avvisende så er man slem, det går an å fortelle at man har mistet interessen.Anonymous poster hash: 1d577...614 Ehm?? Hvor skrev jeg at man automatisk var drittsekk av å ha adhd? Noen av de kjekkeste folka jeg kjenner har adhd. Men, dem er litt slik ts beskriver, veldig intens en kort periode, for så å bli totalt uinteressert. Derfor jeg skrev adhd-variant.
Kamikatze Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 (endret) En deiter jo for å bli kjent og for å se om en passer sammen som par på ulike måter. Kanskje du viste ham sider ved deg selv som han ikke syntes om? Umulig å vite hva som kan avskrekke noen, for folk er forskjellig. Noen kan reagere på ting du forteller fra sexlivet ditt, at du driver med spill og mindgames eller at du har andre issues, andre kan reagere på snusleppa, eksens navn tatovert på skinka eller at du snorker, at du slurper mens du gir ham en blowjob - eller at du ikke gjør det. Folk er forskjellig, har forskjellige preferanser og smak. Bra dere finner ut dere ikke passer i lag under deitefasen, og ikke etter at dere har blitt samboere... Endret 17. august 2014 av Kamikatze
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Ikke fyr opp under det her. I følge en tråd ts opprettet i går kveld, avlyste han en date i går fordi han var syk, og da klikket det helt for ts. Anonymous poster hash: 58496...b6b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #12 Skrevet 17. august 2014 Hjelper lite å poste slike tråder anonymt når man er så lett gjenkjennelig. "Virker ut..." sukk. Anonymous poster hash: 898e0...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå