Annonymuser123 Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Jeg og exen min gjorde det slutt får ett og et halvtår siden. grunnen for at han dumpet meg vet jeg ikke, og det sier han heller ikke til meg. Etter det ble slutt har vi framdeles møttes så si minst en gang i uken helt fram til nå. Vi har mange ganger snakket om å prøve igjen, men han vil ikke. Han sier at jeg betyr alt for ham, han sier han er kjempe glad i meg, nesten hverdag. Og når vi møtes er vi som kjærester. Men enkelte ganger ignorerer han meg TOTALT på meldinger osv. Spesielt hvis han er full, da kan jeg kontakte han hvor som helst uten at han gidder å svare. Jeg skriver at jeg blir utrolig lei meg når han ignorer meg på måten der, men ikke noe svar. Men når jeg forteller han hvordan jeg føler det er å bli ignorert av han i vireligheten er han "verdens beste" og stryker meg i håret å sier "det værste jeg vet er å se deg såret og ei deg" HVA SKAL JEG GJØRE? klarer ikke å komme over karen, har tilogmed brukt psykolog får å prøve å komme over han, uten hell.. Hva tror dere han tenker? jeg er desperat etter å få noen annes synspunkt på dette her... HJELP
naturbarn Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Slutt å ha kontakt med han. Følelsene dine er ingen lekeplass. Skal du komme deg videre må du slutte å involvere deg i han. Han vil ha fordelene, men ikke forpliktelsene. Hva sa psykologen? 2
Annonymuser123 Skrevet 17. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2014 Men jeg får ikke til å ha kontakt med han! har prøvd. sletta han på facebook, blokkert nr Slutt å ha kontakt med han. Følelsene dine er ingen lekeplass. Skal du komme deg videre må du slutte å involvere deg i han. Han vil ha fordelene, men ikke forpliktelsene. Hva sa psykologen? Jeg får ikke til å ikke ha kontakt med han. Har prøvd, sletta han på facebook, blokkert nr å alt, men jeg klarte ikke. Jeg er altfor glad i han. Psykologen sa ikke mye til god hjelp, faktisk ikke! Har hatt en tøff tid, av andre grunner, så han har på en måte vært med å redda livet mitt ved at han her her for meg.. Han er så god, men også så ond.
Gjest Coolaid Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 For det første så er det tydelig at han behandler deg som dritt. Han holder deg på kroken, du sitter fast, og han sveiver ikke inn. Dette vet han. I tillegg vil han ikke fortelle deg hvorfor han har gjort det slutt. Tipper at han håper på å få være fri, samtidig som han etter hvert kan komme seg opp i sengen din. Du skulle bare kuttet fyren ut. Han har gjort det slutt, han vil ikke fortelle hvorfor. Å bli behandlet så respektløst er det helt utrolig at du finner deg i.
Gjest SånnCirka Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Kutt kontakten, det er vanskelig til å begynne med, men det høres ikke ut som det er spesielt sunt for deg å ha kontakt med fyren...
Gjest Whitestripes Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Han leker med deg. Og det er kun opp til deg selv å sette grenser her, men det virker ikke som du er interessert i det. Og jeg tipper at psykologen din stilte deg noen spørsmål for å få deg til å tenke selv. Kanskje du bare ikke klarer å være ærlig med deg selv.
Annonymuser123 Skrevet 17. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2014 jeg skjønner ikke hvordan en person kan være så ondskapsfull? kan en person som har en så stor rolle i livet mitt kan leke med meg? forje uke fikk jeg melding av han "ligger å tenker på hvor snill du egentlig er mot meg og jeg vil at du skal vite at jeg setter stor pris på det" helt ut av det blå! skal jeg ikke prøve noen annen metode på å fa han tilbake? vurderer å flytte til en annen by, men jeg vet ikke om jeg er villig til å gi helt slipp på han, ettersom han noen ganger gir meg signaler på at det kan bli oss igjen.. Grunnen for at jeg skrev det innlegget i dag var fordi han var ute på uteplassen jeg jobba på i går, da kom han å nussa meg og så jeg var fin heletiden. Når jeg skulle hjem, svarte han selvfølgelig ikke. Jeg tenker nå at jeg ikke skal svare han eller ikke ta kontakt på en god stund.. Så han forstår at han kanskje er på vei mot å miste meg helt, tror ikke han vil det, han er en sta å ordentlig gutt, så hvis han ikke hadde vært glad i meg tror jeg ikke han har villet hengt med meg så mye som vi gjør. er jeg naiv nå?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Hvis han hadde vært glad i deg hadde han ikke behandlet deg som han gjør. Jeg regner med at dere har sex......det er derfor han kommer tilbake hele tiden. Og ja, du er naiv. Han får bekreftelse på at noen er glad i han og han får sex, han er så klart fornøyd. Kutt han ut. Vet det er vanskelig, har vært i samme situasjon selv, men han bryr seg ikke om deg, han bruker deg. Anonymous poster hash: 343fd...f58
Anynom Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Dump han! Han bruker deg kun for selvbekreftelse og samtidig nusser på deg "offtenlig" slik at han holder andre eventuelle nye menn borte fra deg, dette høres ut som en sjuk fyr. Du fortjener bedre!
naturbarn Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Har du nettverk der du bor? Kan du støtte deg til de dersom du i en periode holder han vekke? Fyll dagene med noe i den tiden du ikke venter på at han skal kontakte deg. Du har blitt avhengig av han, men det betyr ikke at det er sunt for deg. Om dette var en annen person, hvilke råd ville du gitt til vedkommende da? Jeg får vondt av deg. Du er så utrolig glad i han, men han bare utnytter deg fordi du er en så fin person.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 Selvfølgelig klarer du å bryte kontakte med han hvis du virkelig vil. Det at du ikke kan er kun en dårlig unnskyldning du har laget for deg selv for å unngå å ta tak i den ubehagelige prosessen det er å komme over eksen din. Slett han fra alle sosiale medier, slutt å svare på tekstmeldinger og telefoner og de gangene du møter han i person så hils og svar høflig på det han eventuelt måtte si og gå videre. Det er faktisk ikke værre enn som så. Tro meg, jeg har prøvd det selv Anonymous poster hash: d7e54...08c
Annonymuser123 Skrevet 18. august 2014 Forfatter #12 Skrevet 18. august 2014 Har du nettverk der du bor? Kan du støtte deg til de dersom du i en periode holder han vekke? Fyll dagene med noe i den tiden du ikke venter på at han skal kontakte deg. Du har blitt avhengig av han, men det betyr ikke at det er sunt for deg. Om dette var en annen person, hvilke råd ville du gitt til vedkommende da? Jeg får vondt av deg. Du er så utrolig glad i han, men han bare utnytter deg fordi du er en så fin person. Ja, har masse nettverk. Så ja absolutt! Men jeg og exen jobber vedsidenav hverandre, så det kan bli sykt tøft å kutte kontakten helt da. Snakket med han i går om det her og han sa grunnen for at han ikke alltid sverer er "jeg mener ikke å ignorere deg, men noen ganger blir det litt mye at jeg ikke kan være like hyggelig alltid. Hadde aldri hatt hjerte til å bruke deg på den måten! Jeg er på ingen måte avhenging av å ha deg der for sex-ens skyld! Jeg er glad i deg og liker deg. Jeg føler ikke jeg behanlder deg dritt." han er en ordentlig person fra en velstående familie. Hvordan skal jeg tolke dette svaret da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå