AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Flere som har det sånn men kjæreste er ute på fest/kjører til fest? Jeg synes det er så.. Ille å bli sittende hjemme alene hver eneste kveld hver helg.. Vet aldri når han er hjemme.. Så.. Jeg føler meg ganske oversett og tilsidesatt da rett og slett.. Vet jo aldri hvilke folk han er hos fordi han hør er jo ikke fra seg.. Før han kryper til køys og prøver å ikke vekke meg.. Det gjør han likevel alltid.. Og så er det historier dagen etterpå om hva han liksom har gjort som ikke stemmer helt overens med det jeg har fått med meg.. Bedt inn på kaffe til fremmede man liksom skulle kjør fra fest..? Stemmer ikke helt.. Hva skal jeg gjøre da? Han nekter jo for noe som helst.. Driver han på? Kliner han på andre damer? Har sex? Jeg aner ikke rett og slett.. Men har varslet at jeg kommer til å gå til gynekolog å få en fullstendig sjekk.. Jeg vil ikke dras inn med noe sykdommer om han ikke har styrt seg.. Eller er jeg slem som tviler og mistro han? Jeg har også gitt signaler på at jeg ønsker å gjøre noe på kvelden i helgene med han men han hører ikke.. Griner av dette.. Anonymous poster hash: c8819...dc5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Hvorfor kan du ikke kjøre med han da? Litt sånn rånerbabe liksom.Anonymous poster hash: f6b92...34c
Mrs Smith Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Han vil ikke ha meg med meg over, det synes jeg høres suspekt ut. Har han gitt noen begrunnelse for dette? 2
niccoline Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Ja fordi det da ikke er plass nok til passasjerene..
Nordpia Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Ding-Ding (Hører du bjellene) Dette høres suspekt ut. Hvordan er livet deres utenom helgene? 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Hvis du tror kjæresten din er utro hver gang du snur ryggen til: hvorfor er dere så sammen? Anonymous poster hash: cec3b...b9f 7
Mrs Smith Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Ja fordi det da ikke er plass nok til passasjerene.. Det er piss. Er han pirattaxi? Ville vurdert det forholdet der, er du veldig medgjørlig med han? Er derfor man skal holde menn litt i ørene og ikke godta alt. Bli en bitch. 3
niccoline Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Det er "vennekjøring".. Livet utenom er jo.. Greit nok men.. Føler jeg kommer litt sist i rekka liksom.. Dessverre... Alt annet må liksom gjøre først..
Mrs Smith Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Sett ned foten eller gjør det slutt. Dette forholdet gjør deg helt klart ulykkelig. 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #12 Skrevet 17. august 2014 Hvor finner dere menn som dette egentlig? Slummen= Anonymous poster hash: 3c6ae...5fe 4
Gjest Seajewel Skrevet 17. august 2014 #13 Skrevet 17. august 2014 Søppelmann. Hva har han dame for om han ikke engang gidder tilbringe lørdagene med henne? 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #14 Skrevet 17. august 2014 Flere som har det sånn men kjæreste er ute på fest/kjører til fest? Jeg synes det er så.. Ille å bli sittende hjemme alene hver eneste kveld hver helg.. Vet aldri når han er hjemme.. Så.. Jeg føler meg ganske oversett og tilsidesatt da rett og slett.. Vet jo aldri hvilke folk han er hos fordi han hør er jo ikke fra seg.. Før han kryper til køys og prøver å ikke vekke meg.. Det gjør han likevel alltid.. Og så er det historier dagen etterpå om hva han liksom har gjort som ikke stemmer helt overens med det jeg har fått med meg.. Bedt inn på kaffe til fremmede man liksom skulle kjør fra fest..? Stemmer ikke helt.. Hva skal jeg gjøre da? Han nekter jo for noe som helst.. Driver han på? Kliner han på andre damer? Har sex? Jeg aner ikke rett og slett.. Men har varslet at jeg kommer til å gå til gynekolog å få en fullstendig sjekk.. Jeg vil ikke dras inn med noe sykdommer om han ikke har styrt seg.. Eller er jeg slem som tviler og mistro han? Jeg har også gitt signaler på at jeg ønsker å gjøre noe på kvelden i helgene med han men han hører ikke.. Griner av dette.. Anonymous poster hash: c8819...dc5 Hvorfor i alle dager er du sammen med denne mannen??? Det her er jo et fullstendig kjærlighetsløst og meningsløst forhold. Si at det er slutt! Og gå til gynekolog. Og velg bedre neste gang. Anonymous poster hash: 4771d...1f5 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #15 Skrevet 17. august 2014 Hadde du bodd i nærheten skulle jeg gladelig tatt deg med på en spanetur en helg eller tre på hva han driver med og hvor han oppholder seg. Kjenner du ingen med bil som kan følge litt etter denne typen? Anonymous poster hash: f39d7...7b9
Sapientia Skrevet 17. august 2014 #16 Skrevet 17. august 2014 Huff dette høres absolutt ikke bra ut. Det at han kjører venner en og annen gang ville jo ikke vært noe ille i segselv. Men hver helg, hele helgen? Og SPESIELT når det går sånn inn på deg? Det er bare hensynsløst. Jeg regner med at du har fortalt ham hva du synes om det? Hvis han ikke endrer prioriteringer så ville jeg seriøst gått ut av det forholdet. Mulig du hadde følt deg bedre om du samtidig var med noen venninner. Men det hjelper ikke allverden hvis det er typen du helst ville vært med.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #17 Skrevet 17. august 2014 Flere som har det sånn men kjæreste er ute på fest/kjører til fest? Jeg synes det er så.. Ille å bli sittende hjemme alene hver eneste kveld hver helg.. Vet aldri når han er hjemme.. Så.. Jeg føler meg ganske oversett og tilsidesatt da rett og slett.. Vet jo aldri hvilke folk han er hos fordi han hør er jo ikke fra seg.. Før han kryper til køys og prøver å ikke vekke meg.. Det gjør han likevel alltid.. Og så er det historier dagen etterpå om hva han liksom har gjort som ikke stemmer helt overens med det jeg har fått med meg.. Bedt inn på kaffe til fremmede man liksom skulle kjør fra fest..? Stemmer ikke helt.. Hva skal jeg gjøre da? Han nekter jo for noe som helst.. Driver han på? Kliner han på andre damer? Har sex? Jeg aner ikke rett og slett.. Men har varslet at jeg kommer til å gå til gynekolog å få en fullstendig sjekk.. Jeg vil ikke dras inn med noe sykdommer om han ikke har styrt seg.. Eller er jeg slem som tviler og mistro han? Jeg har også gitt signaler på at jeg ønsker å gjøre noe på kvelden i helgene med han men han hører ikke.. Griner av dette.. Anonymous poster hash: c8819...dc5 Er det virkelig relevant om han er utro, ts? Synes du virkelig at "greit nok" er god grunn for å bli i et forhold? At det er det beste du kan forvente ut av livet? For om du oppriktig synes at dine interesser og meninger kan settes til side så vil jeg anbefale at du snakker med helsesøster eller sosial rådgiver på skolen/høyskolen din (eller fastlege, om du mot all sannsynlighet ikke skulle være veldig ung). Bra nok er nemlig ikke bra nok. Om du spiste lunsj på en kafé der maten var "ok" så ville du neste gang gått et annet sted. Slik er det med mennesker også. Det finnes flere milliarder av oss. Plenty med "ikke så bra" og mye "ok" men også en mengde flotte mennesker, så hvorfor ta til takke med under middels?Anonymous poster hash: 16b3c...3da
Mrs. Jones Skrevet 17. august 2014 #18 Skrevet 17. august 2014 Ser du for deg en fremtid med han? Barn med en som aldri er hjemme. Det er nødt til å ryke, med mindre du er et mehe, noe jeg ikke tror du er siden du har begynt å ta grep, legebesøket.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #19 Skrevet 17. august 2014 Alle menn er jo utro, og han her lyver om det og. Kvitt deg med dritten og skaf deg en kat heller, de er hvertfall ikke utro svin! Anonymous poster hash: 4f022...c30
Kamikatze Skrevet 17. august 2014 #20 Skrevet 17. august 2014 Han vil ikke ha meg med Han setter deg sist, etter sine venner og andre gjøremål. Slik er han nå, respektløs overfor deg. Du er en bruksgjenstand for ham. Hvordan tror du forholdet vil utvikle seg over tid, når han tar deg enda mer for gitt, og mangelen på respekt glir over til forakt for deg? Ordet kjæreste betyr at du holdes mer kjær enn alle andre. På meg virker det som om bilen og vennene er mer kjæreste for ham enn deg. Litt rart egentlig at guttebiler ennå ikke selges med sjømannsbrud i ekstrautstyrspakka. Det kunne spart at mange unge kvinner blir ødelagt på sjela av bortskjemte gutter som har fått alt servert på sølvfat av mamma, som de tar for gitt. Og så fortsetter de sånn når de blir sammen med jenter, fordi de aldri har blitt oppdratt til å se på kvinner som noe annet enn et varmt og fuktig penishylster som rydder opp driten etter dem. Syn for den neste ordentlige gutten også, for han får ta konsekvensene for oppførsel som aldri kunne falle ham inn... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå