Gå til innhold

forvirrende signaler....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn jeg hadde en greie med for 6-7 år siden, har vært borte fra dagliglivet mitt og vennekretsen et par år. Helt naturlig pga jobb og bor veldig langt unna.

For to mnd siden møttes vi igjen etter noen år, og på tross av at begge har partnere våknet den gamle flammen til live igjen. Vi snakket ikke om dette dagen etter, stemningen var heller ikke klein - egentlig bare koselig.

For to uker siden møttes vi igjen i et bryllup, denne gangen med partnere. Merket at jeg muligens var litt sjalu. Vi snakket praktisk talt ikke med hverandre.

I går tok han kontakt med meg, og vi tastet bare om tull og fjas. I dag var det jeg som tok kontakt, og slengte med en "kom til byen *hit* neste gang du har langhelg", med svar om at det vurderer han faktisk.

Jeg synes ikke tonen er spesielt flørtete... men... hva skal jeg legge i dette?

Er det ingenting? Bare helt uskyldig og vennskaplig mest sannsynlig? Merker at jeg ønsker han skal savne meg... så kanskje jeg derfor leser mer i det enn det er...

Anonymous poster hash: 5cc4c...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen...? :/

Skrevet

En venn jeg hadde en greie med for 6-7 år siden, har vært borte fra dagliglivet mitt og vennekretsen et par år. Helt naturlig pga jobb og bor veldig langt unna.

For to mnd siden møttes vi igjen etter noen år, og på tross av at begge har partnere våknet den gamle flammen til live igjen. Vi snakket ikke om dette dagen etter, stemningen var heller ikke klein - egentlig bare koselig.

For to uker siden møttes vi igjen i et bryllup, denne gangen med partnere. Merket at jeg muligens var litt sjalu. Vi snakket praktisk talt ikke med hverandre.

I går tok han kontakt med meg, og vi tastet bare om tull og fjas. I dag var det jeg som tok kontakt, og slengte med en "kom til byen *hit* neste gang du har langhelg", med svar om at det vurderer han faktisk.

Jeg synes ikke tonen er spesielt flørtete... men... hva skal jeg legge i dette?

Er det ingenting? Bare helt uskyldig og vennskaplig mest sannsynlig? Merker at jeg ønsker han skal savne meg... så kanskje jeg derfor leser mer i det enn det er...

Du har en partner. Ser du deg om etter en ny partner; bør du ikke da avslutte det forholdet som du er i først?

Anonymous poster hash: 3fae5...fbc

• Liker 2
Skrevet

Det du skal bry deg om er hva du selv legger i det. Du har jo partner.

Anonymous poster hash: b67d4...a93
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Er selv i et forhold, men har hatt et crush på en venn i snart fem år.

Anonymous poster hash: b8f65...549

Skrevet

Partneren min er først og fremst far til barnet mitt. Vi har ikke sex, bor ikke sammen, og er mer "sammen" som en avtale.. han er i landet veldig sjelden.

Han vennen min som nå tar kontakt er i et seriøst samboerforhold. Og jeg har ikke ville kontakte han pga dette forholdet. Men nå er det altså han som initierer.. og dette forvirrer meg.

Ts

Skrevet

Han som initierer? Vil heller si at det er deg, ts. :P

Anonymous poster hash: 560cd...f41

• Liker 1
Skrevet

Hvis dette var omvendt, at din partner gjorde dette.

En ting er at dere opplevde følelser, men jeg vil kalle dette å utagere på disse følelsene. (Ta kontakt, snakking om følelsene som småsnakk - ikke at dere kommer frem til noe - og den slags).

Jeg har selv opplevd å være i din posisjon, men jeg tenkte "Hva hadde jeg ønsket at partneren mine gjorde i denne situasjonen mot meg?". Forestill deg om du hadde gjort det samme om partneren din SÅ det du gjorde.

Ikke utroskap enda, men det du har gjort er å påføre forholdet ditt et tillitsbrudd. Tillitsbrudd er også alvorlig.

Anonymous poster hash: c9639...bdd
Skrevet

Han som initierer? Vil heller si at det er deg, ts. :P

Anonymous poster hash: 560cd...f41

Han tok kontakt på torsdag. Jeg har hatt lyst å både si hei eller spørre hvordan det går, men dette har jeg ikke gjort. I bryllupet til felles venner snakket vi knapt sammen og jeg holdt avstand.

Hva man innerst inne har lyst til, og det man faktisk gjør er jo vidt forskjellige ting.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...