AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Hvis jeg kjøper meg vinrøde høststøvletter, kan jeg da bruke rosa eller lilla gensere eller kjoler? Hvis jeg kjøper lilla støvletter, kan jeg bruke røde klær? Poenget er: kan jeg bruke hva jeg vil eller er det noe jeg bør styre unna?Anonymous poster hash: 0c1ec...ae0
Sheltay Retrac Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Det er jo en grunn til at sorte støvletter selger best. Røde støvletter og lilla kjole, da tenker jeg flyvende ullteppe, men det kommer sikkert litt an på stilen. 1
Gjest _LilleMy Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Jeg hadde nok gått for svarte sko. Da slipper jeg å tenke på at antrekket skal passe med skoene, for svart går til alt.
Pudderrosa Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Bruker du mye av de varmere fargene, slik som rødt, mørk rosa, oransje og lignende kan jo bruke støvletter også være veldig fint uten at de blir så vanskelig å kombinere som kanskje vinrøde eller lilla vil være.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 http://ndla.no/nb/node/26220 Anonymous poster hash: 43606...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå