AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Det er over 5 uker siden jeg skulle hatt mens Forrige gang og 5 dager siden jeg skulle hatt mens "denne" syklusen. Har normalt på 28-31 dager. Sist test tok jeg for snart 2 uker siden men negativ. Jeg syns dette er skikkelig stusselig. Hva bør jeg gjøre? Kan det skyldes graviditet? selvom jeg virkelig ikke tror det.. Anonymous poster hash: 44a33...392
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Ta en ny test da vel. Anonymous poster hash: f2da4...74a
Gjest crem Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 har du gått på noe hormon prevensjon? for da kan det lett bli kluss i syklusen.. men du burde ta en test til sånn for sikkerhetens skyld
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 har du gått på noe hormon prevensjon? for da kan det lett bli kluss i syklusen.. men du burde ta en test til sånn for sikkerhetens skyld jeg sluttet på minpillene i januar og fikk mens rett etter og vært stabil siden. Ja jeg bør vell kanskje teste på ny.. TSAnonymous poster hash: 44a33...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå