Gå til innhold

Sennepsgule bukser, dealbreaker or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff det som egentlig var en kjekk og hyggelig mann ute på byn. Han prøvde å gjøre et

godt inntrykk og alt det der. Uansett så klarte jeg ikke å ta han seriøst på grunn av buksene, de veldig sennepsgule buksene. Måtte bare gå derfra til slutt.

Han vil gjerne treffes igjen, men jeg vet ikke om jeg klarer å se forbi disse buksene. Hva burde jeg gjøre?

Anonymous poster hash: ada8d...4d0

Anonymous poster hash: ada8d...4d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde la ham gå.

Han fortjener mest sannsynligvis noen som ikke er SÅ overfladisk som deg.

Anonymous poster hash: f3c19...59b
  • Liker 3
Skrevet

Du burte skjerpe deg!

Hvis du ellers likte fyren bør ikke feil farge på buksene vippe deg av pinnen. Men... hvis du virkelig mener at dette er en dealbreaker så gjorde du han en tjeneste ved å gå.

• Liker 1
Skrevet

Du burde ta på deg noe lilla, som er komplementærfargen til gul. Da burde dere, teoretisk sett, bli en slags nyanse av grå eller brun til sammen.

Hvis jeg skal være særriøs, så syns jeg du bør ta deg sammen og se forbi den sennepsgule buksa. Det slår meg at du kan gå glipp av mye bra ved å utelukke folk for sånne detaljer.

Anonymous poster hash: 53038...9e8
  • Liker 1
Skrevet

Syns du skal la han gå....Sist jeg var på byen, traff jeg en brisen fyr med damefrakk fra Fretex...Han var utrolig morsom. Og vi endte til sengs...Angrer ikke. Fyren var kreativ og fantastisk på alle måter. Gangen etter det, traff jeg en superkjekk fyr som jeg danset mye med. Han hadde en stråhatt på hodet. Helt seriøst. Og han melder jeg mye med. Vi skal på date den dagen jeg får finger`n ut. Sennepsgule bukser er veldig fint. Og faktisk skiller slike menn seg ut fra mengden. Så tror ikke han sørger hvis du lar han gå, for det er garantert noen andre som vil oppdage han, og med at han ligger mer synlig i terrenget. Du vil nok være litt for kjedelig for han.

Anonymous poster hash: bcf5c...93f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg traff det som egentlig var en kjekk og hyggelig mann ute på byn. Han prøvde å gjøre etgodt inntrykk og alt det der. Uansett så klarte jeg ikke å ta han seriøst på grunn av buksene, de veldig sennepsgule buksene. Måtte bare gå derfra til slutt. Han vil gjerne treffes igjen, men jeg vet ikke om jeg klarer å se forbi disse buksene. Hva burde jeg gjøre?Anonymous poster hash: ada8d...4d0 Anonymous poster hash: ada8d...4d0

Faren for at fyren både er narsissist og har ganske tacky smak, er overhengende. Din intuitive skepsis er med andre ord solid fundert.

Anonymous poster hash: eaa4e...321

Skrevet

Faren for at fyren både er narsissist og har ganske tacky smak, er overhengende. Din intuitive skepsis er med andre ord solid fundert.Anonymous poster hash: eaa4e...321

Antagelig har han jævlig sære sexvaner også!

Anonymous poster hash: 1517a...a94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...