AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg skal bestille på nett og må fylle inn her, men vet ikke hva det er? Anonymous poster hash: 409f2...e21
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Pliss svar Anonymous poster hash: 409f2...e21
minister-mio Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Det kan umulig være obligatorisk. Det er om du typ bor på en annen persons adresse, så skriver du navnet til personen
Doge Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Det trenger du ikke fylle ut Adressering til personer som mottar post adressert til andre personers adresse Eksempel på korrekt postadresse når du mottar eller sender post til en annen persons postadresse (c/o-adressering): Navn på mottaker c/o Navn på "eier" av postadressen Gate-/veinavn + husnummer Postnummer og poststed Bente Brev c/o Per Post Storgata 15 0161 OSLO http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/adressering-til-postmottakere-i-norge
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Det trenger du ikke fylle ut http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/adressering-til-postmottakere-i-norge Skal jeg skrive navnet til mamma da? Siden hun står smo eier av hus Anonymous poster hash: 409f2...e21
Doge Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Du kan, men det er ikke nødvendig. Regner med at du også bor der, så du kan fint la c/o-feltet stå tomt
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Fra wikipedia: "Care of (forkortet c/o eller ℅) er et uttrykk som brukes i postadressen på brev og andre forsendelser. Det viser hvem som skal motta posten på vegne av den egentlige mottakeren." Min erfaring er at dette brukes ofte når man bor på hybelen og hybelen er i samme bolig som husverten bor i. Anonymous poster hash: 5d467...6e5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Hvorfor er dette postet i kosthold og trening? Anonymous poster hash: 8563e...7fe 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Fra wikipedia: "Care of (forkortet c/o eller ℅) er et uttrykk som brukes i postadressen på brev og andre forsendelser. Det viser hvem som skal motta posten på vegne av den egentlige mottakeren." Min erfaring er at dette brukes ofte når man bor på hybelen og hybelen er i samme bolig som husverten bor i. Anonymous poster hash: 5d467...6e5 Så lenge man har sin adresse der behøver man ikke det. Anonymous poster hash: d72fd...24e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå