AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Hei kvinner! Jeg er av typen som sjeldent er på sjekker'n når jeg går ut på byen. Med sjeldent mener jeg aldri. En av grunnene til det er at jeg er relativt sjenert, og syntes byscenen er nokså klein, men viktigere er at jeg ikke har vært spesielt interessert i det. Jeg har ikke det helt store behovet for å score seksualpartnere på byen, og jeg har egentlig bestemt meg for at singellivet passer meg bedre enn det å være i forhold. Er ikke spesielt glad i hverken unger eller forpliktelser, samt at hverdagen fra før av er fryktelig travel med jobb og bierverv. Anyways... Det var ihvertfall situasjonen for en ukes tid siden, da jeg ved en tilfeldighet traff en veldig, veldig søt jente jeg kom i prat med over noen pilsnere. Ikke at hun på noen måte var "modellvakker", men hun hadde et glimt i øyet som traff meg. Rar følelse, for detta er som dere sikkert skjønner ikke noe jeg er veldig vant til. Uansett endte vi opp i prat, og jeg fikk tilslutt nummeret hennes (etter litt overtalelse, da jeg først holdt på å rote meg bort noe veldig). Spørsmålet nå er om jeg skal bruke det? I så fall gruer jeg meg litt, for jeg vet virkelig ikke hva man sier når man ringer et nummer en fikk på byen. Og hva hvis hun ikke svarer. Ringer jeg da igjen? Eller er det hennes forpliktelse å i så fall SMSe/ringe opp igjen om hun er interessert? Er det en akseptert norm for dette? Det viktigste spørsmålet er imidlertid dette: Når dere gir noen nummeret deres på byen, er det fordi dere ønsker å bli ringt opp igjen? Eller er det bare blitt en "thing" der og da, som helst ikke skal følges opp? For selv om jeg smågruer meg til å ringe, har jeg virkelig lyst til å treffe henne igjen. Kanskje ble jeg plutselig voksen, bare litt senere enn alle andre..? Anonymous poster hash: 1a13c...ad8
dillyduzit Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Kan du ikke sende hun en melding istedet for å ringe? Da får hun selv valget om når hun vil svare
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Det er en mulighet, men viser det ikke karakterstyrke og litt mer mot å ringe? Har inntrykk av at SMS er mindre legalt etterhvert som en blir eldre (fyi: nærmer meg tredve). - (TS) Anonymous poster hash: 1a13c...ad8
Frk.K Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Ikke alle som tar tlf når det er ukjente nr, så jeg ville sendt mld
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Send meld Du den avataren din gjør meg så sulten! Anonymous poster hash: 256f9...206
dillyduzit Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Nei jeg syntes det er absolutt ok send en mld så kan du heller ringe om det blir noe mer. Det er en mulighet, men viser det ikke karakterstyrke og litt mer mot å ringe? Har inntrykk av at SMS er mindre legalt etterhvert som en blir eldre (fyi: nærmer meg tredve). - (TS)Anonymous poster hash: 1a13c...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå