annelise345 Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 (endret) Skal arrangere utdrikningslag for en god venninne av meg, men har aldri vært i et selv så trenger mye hjelp. Jeg vil vi skal finne på noe kjekt på dagtid, spise lunsj og så enda en "aktivitet" før vi går hjem til en og spiser middag, og fester der utover kvelden. Middagen tenkte jeg kunne bli tapas, da det er enkelt å lage til mange. Tenkte også å ha pakkelek, en video der brudgommen svarer på spørsmål og litt andre artige ting utover kvelden. Høres det ok ut? Det jeg lurer på er hva kan vi finne på på dagtid? Det blir IKKE noe utdritning, så heller noe som kan være kjekt for alle. Har forstått at spa er veldig populært, men vet ikke om dette kanskje blir for "rolig" eller hva jeg skal si? Vi blir rundt femten stk, alle er i full jobb og har tilsynelatende god økonomi, hvor mye kan man "kreve" at hver og en skal betale? Setter stor pris på all hjelp jeg kan få! Edit: Bruden er også litt "pysete" av seg, så tror ikke hun hadde tatt en utfordning som tandemhopp, fallskjerm og lignende. Endret 16. august 2014 av annelise345
Anehan Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Har dere tilgang på plen og uteområde? Hva med forskjellige leker? Ølstaffett f.eks, og andre lagleker? 😊
annelise345 Skrevet 16. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2014 Har dere tilgang på plen og uteområde? Hva med forskjellige leker? Ølstaffett f.eks, og andre lagleker? Har ikke dirkete tilgang til det nei, men går jo an å sette oss i en park litt vekk fra folk, men det avhenger jo av at været er bra. Bor i Bergen, så vet ikke om jeg tør å ha det som plan A. Hva tenker du på med andre lagleker?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Hva med å gjøre noe ingen av dere har prøvd før? http://www.wasteland.no Eller prøve vannkanten/iskanten? Curling feks er kjempegøy. Anonymous poster hash: 3ca0a...0fe
Anehan Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Har ikke dirkete tilgang til det nei, men går jo an å sette oss i en park litt vekk fra folk, men det avhenger jo av at været er bra. Bor i Bergen, så vet ikke om jeg tør å ha det som plan A. Hva tenker du på med andre lagleker? Dele inn i lag, og ha konkurranser/rebuser. Kommer selvfølgelig an på hvor mange dere blir. Jeg var en gang i et hvor vi ble delt inn i lag, og skulle kutte forskjellige grønnsaker på mål og på kortest mulig tid. Senere på dagen hadde vi rekepille konkurranse mellom lagene. Det viste seg til slutt når det gikk i mot kveld at det vi hadde kuttet og piller skulle bli til fiskesuppe senere på kvelden. Vi hadde også en stafett hvor vi skulle spikre inn to nagler i en planke, ha et tau rundt livet med en penn på som vi skulle treffe ned i en flaske. Sånt går an å gjøre, og de aller fleste syns sånt er kjempefestlig. Både fordi det er morsomt å gjøre, men også å se på galskapen Så kan man jo gi ei vinflaske til vinnerlaget Mine forlovere hadde laget quiz om meg som alle skulle svare på, og det ble en kjenpehit! Folk ble veldig engasjerte 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå