AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Er det en ok aldersforskjell? Synes ikke det er så forferdelig mye, men ville noen av dere reagere på det? Anonymous poster hash: 84fbf...6b5
Jeanetto Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Når jeg var 18, var jeg sammen med en på 23. Største problemet var å gå ut i helgene Så nei, synes ikke det er for masse. Fikk selvfølgelig noen reaksjoner, men det er egentlig ingenting å snakke om da folk flest aksepterer det. 1
Gjest alegria Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Helt normalt. Jeg og eksen var 17 og 22 da vi ble sammen. Var sammen 3,5 år.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Det er positivt å høre. Anonymous poster hash: 84fbf...6b5
Sommerfugl90 Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Kjæresten min var 23 da jeg var 18. Det var aldri noe problem da, og det er det heller ikke nå.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Jeg møtte også mannen min da jeg var 18 og han var 23. Det er 13 år siden. Men jeg husker jeg hadde de samme tankene som deg - jeg tenkte på han som veldig gammel - han hadde tross alt flyttet hjemmefra, begynt å studere, bodd et år i utlandet og til og med hatt en samboer fra før. Mens jeg gikk på videregående og bodde hjemme. Men det var egentlig ikke et problem i praksis. Det tok et par år før jeg var på hans "nivå" erfaringsmessig, men det finner man ut av sammen. Anonymous poster hash: cb0ca...f29
Sommerfugl90 Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Jeg møtte også mannen min da jeg var 18 og han var 23. Det er 13 år siden. Men jeg husker jeg hadde de samme tankene som deg - jeg tenkte på han som veldig gammel - han hadde tross alt flyttet hjemmefra, begynt å studere, bodd et år i utlandet og til og med hatt en samboer fra før. Mens jeg gikk på videregående og bodde hjemme. Men det var egentlig ikke et problem i praksis. Det tok et par år før jeg var på hans "nivå" erfaringsmessig, men det finner man ut av sammen. Anonymous poster hash: cb0ca...f29 Kan relatere litt til dette, jeg også. Jeg møtte riktignok min kjæreste som 15-åring, og hadde nok merkbart lite erfaring med.. alt egentlig. Men vi har overlevd det også - og neste Mai gifter vi oss :D
Dr_love Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Alder delt på 2 pluss på 7 og du finner nedre sosialt akseptable aldersgrense.... eller bare lytt til magefølelsen din 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå