Gjest 1111 Skrevet 2. juli 2004 #1 Del Skrevet 2. juli 2004 Kan jeg laste det ned gratis? I så fall hvor? Takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. juli 2004 #2 Del Skrevet 2. juli 2004 AVG Free Edition Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 #3 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg bruker Trustix. Funker fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 2. juli 2004 #4 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har til dags dato ikke funnet et virusprogram som tar alt av virus. Og jeg har opplevd at virusprogrammet er infisert av virus. Jeg bruker derfor (i tillegg til møkkanorman), http://housecall.antivirus.com. Dette er en online virusscanner, og du slipper derfor å laste ned noe på maskinen din, som igjen fører til at programmet ikke kan bli angrepet av virus. Housecall har alltid funnet, og fjernet, det jeg har hatt av virus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 #5 Del Skrevet 2. juli 2004 HouseCall (for Netscape) installation It appears that the required components for HouseCall are not currently installed on your computer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. juli 2004 #6 Del Skrevet 2. juli 2004 Så er spørsmålet, hva er et virus? Alle kjente virus tar ALLE antivirus-programmer, dersom dem kommer med oppdateringer rimelig kjapt. Så er det sånn at antivirusprogrammer tar det dem tror er virus, men som ikke står i virus-databasen. Man kan spørre seg om noen ikke er litt vel skvettende når det gjelder å ta disse "virusene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 2. juli 2004 #7 Del Skrevet 2. juli 2004 Last ned 30 days free trial med PC-Cillin 2002 som du finner http://www.trendmicro.com/download/product...=32&show=pcprod her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 #8 Del Skrevet 3. juli 2004 Last ned 30 days free trial med PC-Cillin 2002 som du finner http://www.trendmicro.com/download/product...=32&show=pcprod her! Er fornøyd med Trustix, jeg. Ville bare vise at man måtte laste ned noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. juli 2004 #9 Del Skrevet 3. juli 2004 Tusen takk for tips alle sammen. brukte din side newt, og da fikk jeg tatt den scannen jeg trengte. ingen virus, men det betyr at det må være noe galt med pc'en da. kjipt, siden den bare er fire dager gammel :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 #10 Del Skrevet 3. juli 2004 Tusen takk for tips alle sammen. brukte din side newt' date= og da fikk jeg tatt den scannen jeg trengte. ingen virus, men det betyr at det må være noe galt med pc'en da. kjipt, siden den bare er fire dager gammel :-? Ta kontakt med forhandler, du har jo garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. juli 2004 #11 Del Skrevet 3. juli 2004 Sant nok. har egentlig ikke tid til å sende den tilbake igjen for eventuell reperasjon, fordi jeg trenger den i sommer til jobbing. men får vel bite i det sure eplet da.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 5. juli 2004 #12 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har til dags dato ikke funnet et virusprogram som tar alt av virus. Og jeg har opplevd at virusprogrammet er infisert av virus... En kombinasjon av Internet Security, nyeste norton og alle windows updates nedlasta skulle være bankers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 4. februar 2005 #13 Del Skrevet 4. februar 2005 http://housecall.antivirus.com. Dette er en online virusscanner, og du slipper derfor å laste ned noe på maskinen din, som igjen fører til at programmet ikke kan bli angrepet av virus. Housecall har alltid funnet, og fjernet, det jeg har hatt av virus. Må dette gjerast kvar dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 4. februar 2005 #14 Del Skrevet 4. februar 2005 Nei, en gang i uken burde holde. Og ellers hvis du har mistanke om at det befinner seg virus på maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 4. februar 2005 #15 Del Skrevet 4. februar 2005 Må dette gjerast kvar dag? Nei, nei... Men; jo oftere, jo bedre. Og spesielt hvis du mistenker at det er noe muffens. En gang i uken, kanskje, bare for regularitetens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 4. februar 2005 #16 Del Skrevet 4. februar 2005 Supert. Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå