Gå til innhold

Føler han er for bra for meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date med en type for 1,5 år siden, daten gikk veldig bra, men det ble ikke noe mer, da han ikke var klar for noe forhold da. Og for noen uker siden tok han kontakt på en nettdating side, og nå vil han på date med meg igjen. Han følte at vi hadde veldig god kjemi. Men jeg veide 8 kg mindre da, og jeg sliter med kviser om dagen, har aldri gjort det før. Så jeg føler meg ikke pen om dagen.

Og han er veldig kjekk, høy, veltrent, bra jobb, smart og bor i en fin leilighet.

Jeg er student, halvfeit, lav, kviser og en sliten gammel leilighet.

Og kjenner jeg har veldig lyst til å bare takke nei til å møte han, rett og slett for å beskytte meg selv.

Jeg har det siste halv året vært på litt for mange dater med menn, og flere dater med samme mann, men alle har dumpet meg tilslutt. Og kjenner jeg orker ikke helt og bli dumpet av samme kjekke mann igjen.

Anonymous poster hash: f503e...dd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan skjønne at du ikke vil møte han da. Du kan jo svare at det foregår ting i livet ditt nå som gjør at du ikke kan involvere deg med noen. Men takk pent for tilbudet.

Hvis dette er en mann du virkelig er interessert i, så kan du jo prøve å forbedre noen områder du er misfornøyd med. For eksempel begynne å trene regelmessig, leve sunt, så du kommer tilbake til idealvekten din.

Hvis du om et par måneder føler deg klar for det, kan du jo ta kontakt med han igjen.

Anonymous poster hash: 83716...f49
  • Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Sitt hjemme, da er du garantert å bli avvist!

Skrevet
AnonymBruker, on 17 Aug 2014 - 00:26, said:

Jeg kan skjønne at du ikke vil møte han da. Du kan jo svare at det foregår ting i livet ditt nå som gjør at du ikke kan involvere deg med noen. Men takk pent for tilbudet.

Hvis dette er en mann du virkelig er interessert i, så kan du jo prøve å forbedre noen områder du er misfornøyd med. For eksempel begynne å trene regelmessig, leve sunt, så du kommer tilbake til idealvekten din.

Hvis du om et par måneder føler deg klar for det, kan du jo ta kontakt med han igjen.

Anonymous poster hash: 83716...f49

Da er det jo litt snodig å henge på en nettdating side?

Sier som brutal_mann, sitt hjemme så er du garantert avskrivning.

Dessverre så lyser slik holdning gjennom mye mer enn et par kilo ekstra og noen kviser - hvis det gir mening...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...