Gå til innhold

Klærne i butikkene nå om dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nye klær. Har sett på H&M, Zara, Gina Tricot og BikBok, Nelly. Finner ingenting som er etter min smak.

Hvilke andre butikker kan sjekkes ut? Gjerne på nett, med rimelig frakt.

Synes jeg begynner å bli for gammel til noen av de nevnte. Hvor bør man se for en litt mer voksen stil?

Anonymous poster hash: ccc28...23e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando.no! Gratis frakt og gratis retur. Finner du ikke noe som faller i smak der, må du begynne å sy klærne selv :P

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Ellos har noe for enhver smak.

• Liker 1
Gjest _LilleMy
Skrevet

Zalando, Ellos, Never Naked og Bubbleroom har mye fint!

Skrevet

www.boozt.no

www.zalando.no

www.ellos.no

www.laredoute.no

Ellers har Vivikes blitt en utrolig bra butikk hvis du har det hos deg, og Match!

Skrevet

Mango (ingen toll eller moms selv om de sender fra utlandet)

Skrevet

Mango og Zara har mye fint, men det kommer alt an på hvilken stil du har :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Mango (ingen toll eller moms selv om de sender fra utlandet)

Hadde du orket definere den litt?

Er det slik at de betaler tilbake mva og toll, eller er det slik at du betaler toll og mva som del av den prisen du betaler for produktene?

Jeg tror ikke det er noen andre måter.

Skrevet

Jeg finner ofte mye fint på Vero Moda/Only :)

Anonymous poster hash: 73f6d...2b4
Skrevet

Hadde du orket definere den litt?

Er det slik at de betaler tilbake mva og toll, eller er det slik at du betaler toll og mva som del av den prisen du betaler for produktene?

Jeg tror ikke det er noen andre måter.

Hvordan de gjør det vet jeg faktisk ikke, men man betaler kun det klærne koster pluss frakt. Klærne koster akkurat det samme som i butikken. Er det samme med Zara

Skrevet

Har Zara og Mango nettbutikk?

Anonymous poster hash: 68347...883
Skrevet

Noa Noa

Indiska

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvordan de gjør det vet jeg faktisk ikke, men man betaler kun det klærne koster pluss frakt. Klærne koster akkurat det samme som i butikken. Er det samme med Zara

Mange takk.

Jeg tror man da i praksis forhondsbetaler inn mva og toll til selger, og så betaler de mva og toll når pakken går igjennon tollen på vei til deg.

Veldig grei og ryddig måte å gjøre det på :)

Spør fordi jeg har en niese som er petite og som 'Tante Pus' liker å overraske med fine plagg til jul og bursdager.

:)

Skrevet

Hva er greia med at bukser skal være så trange i leggene? Hva er greia med at manneskjorter er helt rette?

Nå er det sikkert 8 år siden sist jeg kjøpte meg klær, men den siste tiden har jeg vært på leting etter noe nytt, men finner ikke noe likandes!
Tilogmed joggebukser er så tighte i leggene at de må vrenges og dras av...

Skrevet

Hva er greia med at bukser skal være så trange i leggene? Hva er greia med at manneskjorter er helt rette?

Nå er det sikkert 8 år siden sist jeg kjøpte meg klær, men den siste tiden har jeg vært på leting etter noe nytt, men finner ikke noe likandes!

Tilogmed joggebukser er så tighte i leggene at de må vrenges og dras av...

Haha:p Ikke vet jeg hva som har skjedd de siste.. 7-8 årene..De siste 2-3 årene har det ikke vært så lett å finne noe brukbart. Og spesielt de siste månedene. Håper det endrer seg snart..

Samme greia på Vila, Vero moda osv som H&M, Bik bok osv.

Anonymous poster hash: ccc28...23e

Skrevet

Vila

Brandy Melville

Weekday

Cheap monday

Urban

Adidas

Nike

Samsøe Samsøe

With and Wessel

(Nå er kanskje ikke alt her mer voksent enn det du har nevnt, men det er hvertfall noe jeg liker).

Skrevet

Fant ei brok i dag, på en eller annen buksebutikk på et kjøpesenter.

Var sikkert innom 4 butikker før jeg fant EI brok som så slik noenlunne grei ut, og jeg er ikke spesielt nøye på hvordan klærne mine ser ut...

Skrevet

Jeg finner bare plagg av polyester og angora i de butikkene som er nevnt her. Har ingen andre butikker enn de vanlige kjedebutikkene her jeg bor, så jeg kjøper for tiden kun brukt. Jeg ønsker plagg av lin, kvalitetsull, silke og innimellom litt bomull.

Anonymous poster hash: 70559...adf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...