Gå til innhold

Kort cardigan - ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er korte cardiganer ute?

Anonymous poster hash: d22b3...ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dei er inne. På kjøkkenet

Anonymous poster hash: ed4ac...10c

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Så langt jeg vet er både lange, vide og korte, figursydde cardigans del av høstens motebilde.

Skrevet

Hvis du snakker om sånne boleroer, så JA!

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Ikke vet jeg, men jeg anbefaler deg å kle deg etter din kroppsform (og høyde) uavhengig av hva som er in.

Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg bruker heller korte cardigans som stopper i livet, enn de grusomme cardiganene som "alle" jentene går med nå for tiden, de lange som går til ca midten av låret, og får alle til å se ut som om de er ekstremt korte om man ser de bakfra

Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg foretrekker de korte som går til hoftene/begynnelsen av lårene enn de lange som rekker en til knærne. Jeg bryr meg ikke om hva som er in eller ut, liker jeg det, så går jeg med det :)

Skrevet

Er korte cardiganer ute?

Beklager, var veldig vag. Med kort så mente jeg til livet, eller LITT kortere.. Som i rundt der ribbena slutter. :)

Skrevet

Beklager, var veldig vag. Med kort så mente jeg til livet, eller LITT kortere.. Som i rundt der ribbena slutter. :)

Det heter bolero.

Sjeldent jeg ser noen bruke det, men jobber i klesbutikk og får faktisk ganske ofte spørsmål om hvor man kan få kjøpt det. Men nei, det er ikke in.

Skrevet

Jeg har seriøst vært på jakt etter korte cardigans (da tenker jeg på de som stopper ved korsryggen ca) i hele sommer, men ALT jeg finner er de lange kappene som når ned til ankelen. Skjønner at det liksom er "fashion", men det må da gå an å produsere noe for de som ikke ønsker å skjule kroppen sin fullstendig også.

Anonymous poster hash: 983ad...6d2

Skrevet

Jeg bruker både korte, vanlige, boleroer, og noen så lange at de rekker ned til anklene. Spiller liten rolle on de er in eller om andre synes de ser "grusomme" ut :fnise:

• Liker 1
Skrevet

De lange som går til anklene er grusomt stygge. Sorry, men skjønner virkelig ikke at folk vil gå med dem. Går heller med bolero eller korte cardigans da, uansett om det er in eller ut.

• Liker 1
Skrevet

Hva som er inn eller ut bryr jeg meg fint lite om. Kler meg i det jeg liker Bolero er fint til sitt bruk, samme med en cardigan av ulik lengde til ulike antrekk (forskjellige cardigans altså, ikke en med mange lengder :fnise: )

• Liker 1
Skrevet

Jeg har seriøst vært på jakt etter korte cardigans (da tenker jeg på de som stopper ved korsryggen ca) i hele sommer, men ALT jeg finner er de lange kappene som når ned til ankelen. Skjønner at det liksom er "fashion", men det må da gå an å produsere noe for de som ikke ønsker å skjule kroppen sin fullstendig også.

Anonymous poster hash: 983ad...6d2

Cubus har bestandig pleid å selge helt vanlige og korte cardigans. Har du sjekket der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...