Frk.sommerfugl Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Hei! vil helst ikke prøve å framstå som kontrollerende osv. Men har nå vært i lag med kjæresten i et halvt år og vi har de ganske greit sammen, men en ting jeg har lagt merke til er at han følger flere og flere jenter på instagram hver dag som går og spesielt en ting jeg reagerer mest på er at han følger ei han har dreve å hatt sex med i russetida..og mange av de legger ut veldig lettkledde bilder av seg selv osv..har ikke ett så veldig godt syn på kroppen min egentlig og føler da dette gjør de ikke bedre..han sier selv at han skjønner ikke at noken kan bli sur på kjæresten sin over det..men jeg reagerer veldig! synes det er så trist at det skal vær slik, men lurer på om det er vits å ta de opp med han? Eller virker det for kontrollerende og bare unødvendig? Hilsen jente 17.
Crystallized Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Jeg forstår veldig godt hvordan dette påvirker deg, og at du kan føle deg såret på en måte av det. Jeg tror ikke du skal tenke for mye på det, jenter har en tendens til å overtenke og overreagere veldig... Jeg hadde sagt noe til han om jeg visste at han snakket med de eller likte bildene deres jevnlig, spesielt de lettkledde. Bare ta temaet opp helt rolig, ikke vis det om du er sint, men vis at du er såret og be om at han skal prøve å forstå deg og ta hensyn til dine følelser selv om han mener det ikke er noe grunn for å bli sur over dette. Husk at det er DEG han er sammen med, det er deg han har valgt <3 Jeg glemmer ofte det selv, at det e MEG han er sammen med, og plutselig sitter jeg og konspirerer og tenker ut teorier om jenter han også følger på instagram, uten noen grunn til at det skulle være noe. Bare husk på det, det er deg han er sammen med, så det er deg han vil ha :-)
Gjest Awzm me Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Hei! vil helst ikke prøve å framstå som kontrollerende osv. Men har nå vært i lag med kjæresten i et halvt år og vi har de ganske greit sammen, men en ting jeg har lagt merke til er at han følger flere og flere jenter på instagram hver dag som går og spesielt en ting jeg reagerer mest på er at han følger ei han har dreve å hatt sex med i russetida..og mange av de legger ut veldig lettkledde bilder av seg selv osv..har ikke ett så veldig godt syn på kroppen min egentlig og føler da dette gjør de ikke bedre..han sier selv at han skjønner ikke at noken kan bli sur på kjæresten sin over det..men jeg reagerer veldig! synes det er så trist at det skal vær slik, men lurer på om det er vits å ta de opp med han? Eller virker det for kontrollerende og bare unødvendig? Hilsen jente 17. Ta det opp med han, om han ikke forstår at dette plager deg i det hele tatt, så sier det veldig mye om han..
Frk.sommerfugl Skrevet 17. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2014 Tusen takk for svar! setter stor pris på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå