AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Blir nordmenn mer nervøse nå som EU forbyr snus? Er nordkvinner litt stolte over at de snuser på date og bor i Norge der snus er populært blant de mer vulgære/ikke så forfinede? Bør Norge bli medlem av EU? Bør SV fronte et JA til snus og Høyre NEI?Anonymous poster hash: 49be9...2e6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Jeg blir ikke nervøs, jeg håper det blir forbudt med snus - for da MÅ jeg slutte. (Har ikke viljestyrke). Anonymous poster hash: 4a10d...91e 1
Gjest Belle âme Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Omg eg håper det skjer! Da kan eg være den lykkelige 10%ene, imens 90% av vennene mine klager seg rød i fjeset.
FruRaeder Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Jeg mener EU har hatt et forbud mot snus lenge nå? Bare Norge og Sverige som har dispensasjon. Jeg sier NEI! til EU. Ingen bør fronte snus, men å forby det er bare idioti. Mvh. tidligere snuser. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Fatter ikke at det vurderes en gang. Tobakk er det første som blir forbudt og alkoholprisene kan gjerne dobles for min del. Anonymous poster hash: e4595...80d 2
Gjest SoccerPlayer Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Først og fremst forby røyk. Snuser selv så det blir jo bra for meg hvis det blir forbudt for da må jeg slutte. Klarer det jo ikke selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå