Gå til innhold

Er i en fortvilet situasjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg har bedt meg om å være hans "best man" i et bryllup han har om 3 måneder. Jeg takket selvfølgelig ja, men har ingen anelse om hva jeg faktisk har takket ja til...

Utifra sånn jeg forstår det, så er jeg nå ansvarlig for å holde et utdrikningslag, holde tale på bryluppet, samt å stå ved hans side i selve bryllupssermonien, er dette alt?

Anonymous poster hash: 7c351...25a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tittelen høres ut som du har planer å ta livet av deg... Litt over the top i forhold til innholdet.

Anonymous poster hash: 24a7f...68e
  • Liker 13
Skrevet

Det er jo en ærestittel. Det lille arbeidet som kreves gjøres jo med glede ;)

• Liker 4
Skrevet

Ok, men er det jeg nevnte alt jeg trenger å gjøre?

TS

Skrevet

Jeg er så stresset, hva i huleste sier man i en tale!??

Jeg er ikke noe særlig god venn med han heller, og er forundret over at han ville ha meg. Og det aller verste er at hans forlovede hadde sneket seg til meg en periode hvor de hadde det kjølig i forholdet. Så tror faktisk hun har noe med valget å gjøre. Herregud så kleint det kommer til å bli...

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så stresset, hva i huleste sier man i en tale!??

Jeg er ikke noe særlig god venn med han heller, og er forundret over at han ville ha meg. Og det aller verste er at hans forlovede hadde sneket seg til meg en periode hvor de hadde det kjølig i forholdet. Så tror faktisk hun har noe med valget å gjøre. Herregud så kleint det kommer til å bli...

TS

Svarte du ja til å stille opp som forlover, uten å tenke deg om? Det er ikke for sent å trekke seg

Anonymous poster hash: 9896d...a05

• Liker 1
Skrevet

Hun snek seg til deg? Vil det si at du har hatt en forhold til forloveden til kompisen du er forlover for? Kleint er jo nesten en underdrivelse da og sorry, men kan ikke fordi jeg feide over dama di en stund er vel heller svaret du burde gitt?

• Liker 1
Skrevet

Hun snek seg til deg? Vil det si at du har hatt en forhold til forloveden til kompisen du er forlover for? Kleint er jo nesten en underdrivelse da og sorry, men kan ikke fordi jeg feide over dama di en stund er vel heller svaret du burde gitt?

Vel, da hun kom til meg først sa hun på daværende tidspunkt at forholdet ikke ville vare mer enn noen uker uansett og at det skulle være greit. (Dette hendte etter mars og varte i to-tre måneder i år) Men det ser ut til at de har holdt seg sammen så langt og skal nå gifte seg. Jeg skal selvfølgelig ikke fortelle han om det, men herregud når man er i en sånn situasjon så er det helt tomt for meg om hva jeg kan si om han i talen. Som sagt, det kommer til å bli SKIKKELIG KLEINT for meg...

TS

Skrevet

Si fra deg oppgaven. Ærlig talt, om du ikke gidder å være ærlig om at du feide over dama hans så synes jeg hvertfall fyren fortjener å gifte seg med en forlover som ikke har knadd på pattene til bruden. Du pulte dama hans seinest for to mnd siden og du bekymrer deg for talen????

• Liker 4
Skrevet

Hadde du sex med den kommende bruden? I såfall synes jeg du burde trekke deg fra oppgaven. Ellers blir det jo som du sier, KLEINT.

Anonymous poster hash: a6646...337
Skrevet

Vel, da hun kom til meg først sa hun på daværende tidspunkt at forholdet ikke ville vare mer enn noen uker uansett og at det skulle være greit. (Dette hendte etter mars og varte i to-tre måneder i år) Men det ser ut til at de har holdt seg sammen så langt og skal nå gifte seg. Jeg skal selvfølgelig ikke fortelle han om det, men herregud når man er i en sånn situasjon så er det helt tomt for meg om hva jeg kan si om han i talen. Som sagt, det kommer til å bli SKIKKELIG KLEINT for meg...

TS

Egentlig burde du fortelle den kommende brudgommen om hva som skjedde mellom den kommende bruden og deg

Anonymous poster hash: 9896d...a05

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Si fra deg oppgaven, og fortell ham ærlig om årsaken. Jeg skjønner at det må mye mot til. Men er det ikke bedre at kompisen din mister deg og etter hvert henne, enn at disse to får et ekteskap der han blir ført bak lyset?

Skrevet

Det er ikke så lett...

Han jobbet med meg inntil sommeren startet i samme avdeling, men han hadde tydeligvis klart å ødelegge flere avtaler med klientene og er nå uten jobb. Han er sånn jeg forstår det veldig nede for tiden, samt at han alltid vil finne på ting med meg nå for tiden. Når vi henger sammen er brylluppet det eneste han snakker om, det å ha kone/barn og sånt liksom. Det føles som om hvis jeg skulle si ifra så vil jeg knuse han helt.

TS

Skrevet

Jeg møtte hans forlovede ute på byen etter at jeg var ferdig på jobb i dag, hun sa hun ville prate og tok derfor turen sammen med meg hjem. Jeg trodde hun skulle prate om det som skjedde, men 5 minutter inn i samtalen så spør hun om å få låne dusjen. Hun er der inne nå mens jeg sitter i stua mi, jeg er veldig mistenksom på hva hun egentlig vil her, burde jeg kaste henne ut etter dusjingen?

TS

Skrevet

Haha. Dårlig forsøk på trolling ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...