AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Vi har vært gift nå i 2år og har ei datter sammen på 1,5år. Har siste 6mnd kjent mer og mer på at jeg ikke føler så mye for mannen mer.. Han er verdens beste mann og pappa, så det er så fælt at jeg ikke klarer å kjenne på de gode følelsene ovenfor han lengre. Vi har mye til felles og var stormforelsket i starten. Som videre gikk over i å elske hverandre på en annen måte etterhvert som den rosa skyen la seg. Men nå føler jeg ikke noe for han lengre! Jeg vil ikke kysse han lengre eller at han skal ta på meg i det heletatt. Noe som må være et ganske klart tegn på at noe er galt her?? Kan ikke huske sist vi hadde sex, og savner det ikke. Minnes at de 2-3 siste gangene var mer plikt-sex for min del, og gledet meg til det var over, slik at jeg kunne la det bli en stund til neste gang. Det er så forferdelig å ikke tenne på sin egen mann! Jeg har jo alt jeg har drømt om i livet og verdens mest omtenksomme og perfekte mann, men likevel er det noe som ikke stemmer nå. Nettopp fordi jeg føler det jeg føler ovenfor mannen.. Så hva bør/kan jeg gjøre? Fortelle mannen at jeg ikke tenner på han lengre? At jeg ikke liker når han tar og kysser på meg og at sexen er for pliktens skyld..?? Hvordan kan jeg få følelse tilbake? Vi har våre rutiner, sammen og hver for oss.. Bryte noen eller endre noen av de kanskje? Jeg er så oppgitt og fortvilet, for jeg merker jo at mannen begynner å bli lei av å ha meg som kone som ikke gir han den nærheten han har behov for.Anonymous poster hash: ee446...c63
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Noe sier meg at dere ikke lengre er flink til å finne på ting som et par lengre...? Mulig jeg er på viddene, men ofte begynner problemene der. Anonymous poster hash: e4489...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 De første to åra etter man har fått barn er kriser år. Alt kan skje, man stresser rundt og har masse hormoner. Prøv å finne utav dette, ta dere tid sammen.Anonymous poster hash: 3bf48...9de
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Hva om menn ikke vet om dette og bare stikker av?Anonymous poster hash: 4d87c...a6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå