AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg har dårlig råd for tiden og lurte på om man kunne lage ansiktsmaske av avokado, banan osv? Funker det? Jeg har tørr hudtype- Takker på forhånd Anonymous poster hash: 79100...803
FrixyGirl Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Søk opp ansiktsmaske oppskrift på google. Der finnes mye Dette er en av mange jeg fant ved å søke på "ansiktsmaske oppskrift": http://www.dagbladet.no/2013/03/08/tema/skjonnhet_og_velvere/hudpleie/god_torsdag/26072197/ Google er vår venn husk det!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Jo men jeg har bare lyst til å høre om andres erfaring. Om dere bruker ansiktsmasker av mat og er fornøyde Anonymous poster hash: 79100...803
Kvist Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Ettåringen min gjør det der daglig. Med all slags mat. Han har supermyk hud, det er sikkert derfor. Sorry, måtte bare. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Jeg har flere ganger brukt honning som ansiktsmaske. Funker fjell det, men du må ikke ha for mye på, for da renner det neover halsen og brystet Anonymous poster hash: f3be9...586 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Hvorfor ta bryderiet med å lage egen maske? Jeg kjøper masse ansiktsmasker fra et merke som heter Dr van der Hoog og er blitt helt hekta. De har alle slags supre matmasker (og for en god pris). Siden du nevnte avokado legger jeg med en link til et sted hvor du kan få kjøpt maske med avokado. http://www.rosi.no/dr-van-der-hoog-dr-van-der-hoog-amazing-avocado-ma.html Anonymous poster hash: b8eba...3ef
netpuppy Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Honning er fantastisk! Jeg lagde en ansiktsmaske i går av honning, kanel og muskatnøtt - huden var kjempedeilig etterpå
Kjibba Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 1 ms gresk, naturell yoghurt, kanskje litt meir blanda med 1 kapsel idoform, altså mjølkesyre. Får altså så mjuk hud av det! Heilt herleg <3 Du kan jo sløyfe kapslane, men det er best med Ellers er, som det blir nevnt over, honning bra
Djungelvrål Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 1 ss sukker og noen dråper sitron. Skrubb i vei. Huden blir supermyk og syren hjelper på uren hud, store porer og pigmentflekker.
Gjest BabyBlue Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Avocado, honning og litt sitron - så har du en rensende og fuktgivende maske gjerne skipp sitron om huden er veldig sensitiv. Ikke bruk honning om du er allergisk!
Trollsaape Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Hvorfor ta bryderiet med å lage egen maske? Jeg kjøper masse ansiktsmasker fra et merke som heter Dr van der Hoog og er blitt helt hekta. De har alle slags supre matmasker (og for en god pris). Siden du nevnte avokado legger jeg med en link til et sted hvor du kan få kjøpt maske med avokado. http://www.rosi.no/dr-van-der-hoog-dr-van-der-hoog-amazing-avocado-ma.html Anonymous poster hash: b8eba...3ef Først fordi de som lager kosmetikk bruker ikke de beste råvarene men de billigste. Og den den meste parten av pris som du betaler for maske er ikke råvarer men firmas kostnader for skatt, lønn, transport og reklame. Og det er billigere å lage masker selv =)) For meg er hjemmelaget masker med mat mye mer effektiv enn de som du kan finne i butikken. Jeg bruker mange forskjellige typer masker, for eksempel med egg, rømme, havre, honning, frukt, av og til med bær (de inneholder fruktsyre og det er en veldig god pilling). 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 Hvorfor ta bryderiet med å lage egen maske? Jeg kjøper masse ansiktsmasker fra et merke som heter Dr van der Hoog og er blitt helt hekta. De har alle slags supre matmasker (og for en god pris). Siden du nevnte avokado legger jeg med en link til et sted hvor du kan få kjøpt maske med avokado. http://www.rosi.no/dr-van-der-hoog-dr-van-der-hoog-amazing-avocado-ma.html Anonymous poster hash: b8eba...3ef Det tar ikke akkurat så veldig lang tid å lage en maske selv. Maks 5 min, så er ikke så mye bry med mindre du er veldig lat da. Anonymous poster hash: 3d9ee...ca5 Anonymous poster hash: 3d9ee...ca5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #13 Skrevet 23. august 2014 Jeg har dårlig råd for tiden og lurte på om man kunne lage ansiktsmaske av avokado, banan osv? Funker det? Jeg har tørr hudtype- Takker på forhånd Anonymous poster hash: 79100...803 Ja, funker bare flott. Jeg har hud som lett blir tørr, og bruker kun ansiktsmasker av mat. Men gidder ikke komplekse oppskrifter. Har ikke tålmodighet til det. Hvis jeg tar avokadomaske, tar jeg kun avokado på huden. That's it. Eller honning. Kun honning. Det er nok. - avokado - honning - eggeplomme - kiwi (anti-aging) - ananas (anti-aging de luxe) Anonymous poster hash: ecf90...5e0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #14 Skrevet 23. august 2014 Også youghurt (Den skal stivne og tørke på huden før du vasker den av) Anonymous poster hash: 2446b...e3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå