AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Hvis jeg får et kompliment får jeg ofte høre at jeg ikke er en av de søte jentene men at jeg er klassisk pen. Lurer litt på hva folk legger i det? Kom gjerne med eksempler. Anonymous poster hash: 8976a...e03
skruf Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Samme får jeg høre også.... klassisk pen/vakker. Skjønner det ikke helt, eneste jeg kan se er at jeg har rene trekk.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Betyr som regel at man har rene trekk uten noe spesielt særpreg. Anonymous poster hash: 1edc4...16e 13
Gjest BabyBlue Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Det er bedre enn å høre at man er søt? Da spiller det mer på det rent genetiske (pene trekk) enn at man kun har sjarm.
Gjest Teta Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Jeg tenker klassisk pen som skruf sier, rene trekk. Gjerne tydelig feminin og et sunt utseende.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 rene trekk, fin benstruktur.symmetri kort sagt.de som er pene uten sminke Anonymous poster hash: 6be21...b78
Sandie Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Når jeg tenker på definisjonen klassisk pen,tenker jeg på rene feminine trekk uten alt for mye særpreg. De som er klassisk pene er heldige fordi de kan sminkes opp og ned og kle mange ulike stiler og hårfrisyrer. 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Jeg har flere ganger fått hørt at jeg er klassisk pen, men har blant annet skjeve tenner som gir litt særpreg. Så er vel forskjellig hva folk legger i det. Anonymous poster hash: b8319...350 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Akkurat det har jeg også hørt mange ganger, og alltid lurt på hva de legger i det. Men det kan sikkert stemme at beinstrukturen liksom er "korrekt". Og jeg mener selv at jeg kan sminkes til det ugjenkjennelige. Men uten sminke, ikke spesiell på noen måte. Anonymous poster hash: 576f7...067
Gjest New_Girl Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Når jeg hører klassisk pen, tenker jeg Nicole Kidman med en gang 4
Yzma Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Det er bedre enn å høre at man er søt? Da spiller det mer på det rent genetiske (pene trekk) enn at man kun har sjarm. Så du vil heller ha ett pent ansikt enn sjarm? For meg høres det mye bedre ut å bli kalt søt 1
Djungelvrål Skrevet 17. august 2014 #12 Skrevet 17. august 2014 Da tenker jeg stor øyne, stor munn, liten og kort nese, hjerteformet ansikt. Det er det som er idealet i de fleste land i verden. Det skal visstnok være attraktivt/pent fordi et slikt ansikt ligner litt på et barns. Barn har gjerne store øye og fyldig munn.
Djungelvrål Skrevet 17. august 2014 #13 Skrevet 17. august 2014 Når jeg hører klassisk pen, tenker jeg Nicole Kidman med en gang Ja for 15 år siden kanskje. Ikke så klassisk med et ansikt fullt av botox og restylane. 2
Gjest New_Girl Skrevet 17. august 2014 #14 Skrevet 17. august 2014 Ja for 15 år siden kanskje. Ikke så klassisk med et ansikt fullt av botox og restylane. Det er sant.
Gjest BabyBlue Skrevet 17. august 2014 #15 Skrevet 17. august 2014 Så du vil heller ha ett pent ansikt enn sjarm? For meg høres det mye bedre ut å bli kalt søt Ikke sånn ment det betyr jo bare at man får kompliment for å være virkelig vakker, fremfor å få skryt for andre kvaliteter for å dekke over det at man ikke er smellpen fra naturens side.
netpuppy Skrevet 17. august 2014 #16 Skrevet 17. august 2014 Jeg tenker på for eksempel Grace Kelly, Brigitte Bardot og Michelle Pfeiffer. Rene, symmetriske trekk uten altfor mye særegenhet. I motsetning til det jeg kaller modellpen der man gjerne har ett interessant ansikt med trekk som kanskje ikke blir betraktet som pent i seg selv, men som funker likevel. For eksempel Kate Moss, Lara Stone og Twiggy (som er avataren min ) 2
Gjest rådyr Skrevet 17. august 2014 #17 Skrevet 17. august 2014 Når jeg hører klassisk pen, tenker jeg Nicole Kidman med en gang Jeg tenker Gwynneth Paltrow. Pen, men litt kjedelig. 1
Silfen Skrevet 17. august 2014 #18 Skrevet 17. august 2014 Samme får jeg høre også.... klassisk pen/vakker. Skjønner det ikke helt, eneste jeg kan se er at jeg har rene trekk. Ja, men man er slank og litt lang i lemmene, om du skjønner. Man har ikke er rundt ansikt når man er klassisk pen, syns jeg. Jeg vet ikke, det er lett å se det oppe i hodet mitt men ikke like lett å beskrive. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #19 Skrevet 17. august 2014 Prinsesse Madeleine. Trillrundt ansikt, smale lepper og kort liten nese. Anonymous poster hash: 3d9b8...e33
skruf Skrevet 17. august 2014 #20 Skrevet 17. august 2014 Ja, men man er slank og litt lang i lemmene, om du skjønner. Man har ikke er rundt ansikt når man er klassisk pen, syns jeg. Jeg vet ikke, det er lett å se det oppe i hodet mitt men ikke like lett å beskrive. Jeg tror jeg skjønner hva du mener... Ta meg f.eks så har jeg høye kinnbein, markert kjeve og hake, så ansiktet er ikke rundt. Men trekkene er rene. Har fått hørt at jeg ligner en blanding av Grace Kelly og Julia Andrews, og jeg kan forsåvidt se noe av de trekkene selv. Når jeg tenker på mere søt så synes jeg f.eks Sandra Lyng Haugen har et søtt ansikt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå