enaga10 Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Kjøpte en ny Acer aspire v3-371 for to dager siden, og helt siden jeg startet den for første gang har den vært utrolig treg. Tar 1-2 minutter å bare gå inn på et program, og det er ikke noe med internettet for trenger ikke det for å gå inn på mapper på pc'en. Blir så irritert, spesielt når min 6 år gamle pc er bedre! Kjøpte denne for skole og hverdagsbruk. Har jeg med den på skolen har den vel klart å komme inn på et program innen økta er ferdig... Noen som vet hva jeg burde gjøre? eller vært borti noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Gå tilbake til butikken med den og be dem om å sjekke om alt ser som det skal, reparere eller gi deg en ny. Anonymous poster hash: 0b23e...182
Myntkast Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Prøv å start den i sikkermodus (F8 under oppstart) og se om den virker noe raskere der. Hvis den gjør det kan det tyde på at det er bakgrunnsprogrammer som spiser opp kapasiteten. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Prøv å start den i sikkermodus (F8 under oppstart) og se om den virker noe raskere der. Hvis den gjør det kan det tyde på at det er bakgrunnsprogrammer som spiser opp kapasiteten. Enig her, bare vær forberedt på at den kan se litt rar ut i sikkerhetsmodus:P Anonymous poster hash: 51e4b...54e
-Jiinxs- Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 (endret) Jeg ville tatt en titt på hvilke programmer som starter når du slår på pcen. Hvis du vil ta et bilde av det som står på listen så kan "vi" si hva du burde slå av. Ville også fjernet alt av Norton Antivirus. Du trenger strengt talt ikke mer enn det Windows kommer med om du surfer med et snev av fornuft. Sjekk spoilertaggen om du ikke vet hvordan du sjekker hva som som starter når du slår på pcen. For å ta et screenshot så trykker du på Windowstasten + print scrn. Vet ikke om det fungere på en laptop. http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/take-screen-capture-print-screen#take-screen-capture-print-screen=windows-8 Endret 16. august 2014 av -Leon-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå