duja Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Kom ikke på en bedre tittel. Er det skadelig for kroppen min å spise et lite pg et stort måltid i løpet av dagen? Starter med frokost på ca 500 kcal og spiser middag/kveldsmat på ca 1000 kcal. Jeg er ikke sulten mellom frokost og kvelds, fungerer godt på jobb. Jeg får jo i meg det jeg skal? Og vekten min et stabil...
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Ikke farlig i det hele tatt Jeg spiser som regel kun lunsj og middag. Anonymous poster hash: 17d27...b27 4
Gjest Runforit Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Så lenge du totalt sett får i deg nok kcal så spiller det ingen rolle nei 2
Gjest Meeh Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Det som er mye mer viktig er hva det du spiser består av. 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Kom ikke på en bedre tittel. Er det skadelig for kroppen min å spise et lite pg et stort måltid i løpet av dagen? Starter med frokost på ca 500 kcal og spiser middag/kveldsmat på ca 1000 kcal. Jeg er ikke sulten mellom frokost og kvelds, fungerer godt på jobb. Jeg får jo i meg det jeg skal? Og vekten min et stabil... Hvor er det store måltidet? 1500 Kcal om dagen totalt er egentlig for lite.Anonymous poster hash: fba47...c44
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Ikke for meg som har en sittestillende jobb og bare går meg en tur på kvelden 😊 har hatt samme vekt i 3 år nå, så det må da være passe for meg. 1500 kcal er ganske mye mat om man spiser riktig ☺️Anonymous poster hash: 798ba...dbf
Supraspinatus Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Så lenge du synes det selv fungerer er det ikke et problem. Det finnes ikke én fasit på hvordan alle foretrekker å spise. Noen synes periodisk faste med flere store måltider på et kort tidsrom er greit, andre synes det er greit med oppsett slik som ditt, og noen foretrekker å spise 4-5 mindre måltider spredd ut over dagen. Så lenge du ikke driver med hard trening så spiller det ikke så stor rolle når du spiser. Et lite tips er å unngå å telle kalorier når du spiser så sjeldent. Spis til du er mett og ikke bekymre deg over mengden energi i måltidet. Kroppen er ganske dyktig på å holde seg i ekvilibrium forutsatt at du ikke tukler med den hormonelt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå