AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Har tenkt litt på en ting i det siste. Jeg er en singel mann, som dater litt nå og da. Jeg er vel sånn passe kjekk, med passe mye penger, og passe stor penis, og egentlig passe gjennomsnittlig på de fleste måter Men det som kanskje er min store fordel når jeg er på sjekkern på tinder osv, er at jeg er flink med ord, flink med komplimenter, og flink til å se hver enkelt kvinnes fortrinn. Men jeg blir alltid dumpa! Og da gjerne etter at damene har fått trua på seg selv, og så går de og finner seg en skikkelig bra fyr. Hyggelig for dem, men trist for meg. Jeg blir sittende igjen med en følelse av å ha vært en slags homsekompis som får dem til å skinne. Er problemet at jeg dater feil damer, eller bør jeg roe ned komplimentene?Anonymous poster hash: 36258...0eb 2
Chloe- Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Opplevd det samme selv. Skal ikke mange komplementene til før en date blir høy på pæra.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Har tenkt litt på en ting i det siste. Jeg er en singel mann, som dater litt nå og da. Jeg er vel sånn passe kjekk, med passe mye penger, og passe stor penis, og egentlig passe gjennomsnittlig på de fleste måter Men det som kanskje er min store fordel når jeg er på sjekkern på tinder osv, er at jeg er flink med ord, flink med komplimenter, og flink til å se hver enkelt kvinnes fortrinn. Men jeg blir alltid dumpa! Og da gjerne etter at damene har fått trua på seg selv, og så går de og finner seg en skikkelig bra fyr. Hyggelig for dem, men trist for meg. Jeg blir sittende igjen med en følelse av å ha vært en slags homsekompis som får dem til å skinne. Er problemet at jeg dater feil damer, eller bør jeg roe ned komplimentene?Anonymous poster hash: 36258...0eb Feil damer Anonymous poster hash: 51d3c...0f2 3
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Så lenge komplimentene er ektefølt og realistiske så er du ikke for raus. Utover det er jeg spent på hva damene har å bidra med her. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Så lenge komplimentene er ektefølt og realistiske så er du ikke for raus. Utover det er jeg spent på hva damene har å bidra med her. Tror de forstår jeg mener det.... Eksempel er at jeg f.eks sier at de ser bra ut på ett bilde, eller hvor pene de er når de har håret liggende sånn og slik... Og vips så bytter de profilbilde sitt, og så sitter jeg ensom og forlatt igjen Anonymous poster hash: 36258...0eb
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Tror de forstår jeg mener det.... Eksempel er at jeg f.eks sier at de ser bra ut på ett bilde, eller hvor pene de er når de har håret liggende sånn og slik... Og vips så bytter de profilbilde sitt, og så sitter jeg ensom og forlatt igjen Anonymous poster hash: 36258...0eb Å, så tidlig. Nei, da er du nok for intens og pågående. Da vil jeg nok roe kraftig ned! Spar komplimenter til du faktisk har møtt dama. Og ikke strø om deg med komplimenter over en lav sko, selv om du kan begrunne realistisk hvert eneste ett.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Å, så tidlig. Nei, da er du nok for intens og pågående. Da vil jeg nok roe kraftig ned! Spar komplimenter til du faktisk har møtt dama. Og ikke strø om deg med komplimenter over en lav sko, selv om du kan begrunne realistisk hvert eneste ett. Neinei! Jeg gir nesten aldri komplimenter på utseende i det hele tatt før jeg har møtt noen irl! Det er litt som ett prinsipp jeg har. Jeg vet at damer overøses med sexprat osv på nettsteder, og dessuten er jeg ute etter ett fast forhold, og bruker lite tid på utseendeprat. Det lengste jeg strekker meg til å si er "fint bilde" osv før vi har truffet hverandre Men... Jeg har truffet en del som sier at de føler seg tjukke osv. Og da pleier jeg å "korrigere" det ofte feilaktige selvbildet Men det er kanskje dumt å gjøre før jeg har truffet dem?Anonymous poster hash: 36258...0eb
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Å, så tidlig. Nei, da er du nok for intens og pågående. Da vil jeg nok roe kraftig ned! Spar komplimenter til du faktisk har møtt dama. Og ikke strø om deg med komplimenter over en lav sko, selv om du kan begrunne realistisk hvert eneste ett. F.eks hun forrige jeg datet. Vi hadde møtt hverandre, og blitt venner på face. Og jeg så ett gammelt bilde av henne i "galleriet" hennes, der jeg sa " på det bildet er du veldig pen. Det lyser sporty og livsglede av hele deg!" Dagen etter var dette profilbildet hennes på fb. Og uka etter fant hun seg en annen Det kan være flere grunner til det. Men dette virket som en generell trend for meg:)Anonymous poster hash: 36258...0eb
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Du høres flott ut ts, hvor gammel er du? Jeg blir alltid dumpet selv, av menn. Tydeligvis ingen som syns jeg er bra nok Det skal ikke være lett. Angående komplimentene så si det du føler for, men ikke kjør på med for mye. Jeg syns hvertfall det kan bli litt ubehagelig når jeg ikke kjenner personen så godt enda. Anonymous poster hash: cbab3...e2a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 Du høres flott ut ts, hvor gammel er du? Jeg blir alltid dumpet selv, av menn. Tydeligvis ingen som syns jeg er bra nok Det skal ikke være lett. Angående komplimentene så si det du føler for, men ikke kjør på med for mye. Jeg syns hvertfall det kan bli litt ubehagelig når jeg ikke kjenner personen så godt enda. Anonymous poster hash: cbab3...e2a Hmm... Ja... Det gjelder vel å finne en balansegang der ja:) Litt dumt. For jeg syns det er morsomt å gi komplimenter. Men jeg får vel starte forsiktig og heller kjøre på etterhvert. Det er vel i alle tilfelle bedre enn å øse ut med alt med en gang, og så være tom for komplimenter ett halvt år etter Anonymous poster hash: 36258...0eb
Gjest chisandra Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 Høres ut som det kan bli litt i overkant, ja. Mange kan fort tro at du snakker sånn til alle. Og er komlimentene veldig klissete, kan det fort bli kleint. Prøv å gå litt motsatt, se hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 Ja... Jeg får prøve meg litt frem Men samtidig så vil jeg jo være meg selv også... Ikke lett det der. Prøve å være meg selv, uten å være det for mye...Anonymous poster hash: 36258...0eb
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #13 Skrevet 16. august 2014 Du høres ut som en flott gutt TS. Ikke gi deg med komplimenter fordi det er en del av den du er. En vakker dag finner du en som virkelig setter pris på dette Anonymous poster hash: 72c6a...c25 1
Teethgrinding Skrevet 16. august 2014 #14 Skrevet 16. august 2014 (endret) "Oi, så flott du var på dette bildet! Er dette virkelig deg? Wow, trener du ofte? Du har en strålende klesstil" "Hva, tjukk, DU? Nei, du er det vakreste mennesket jeg har sett noensinne". Komplimenter kan absolutt bli for mye av det gode. Én ting er hva man sier til en god og kjær venn eller kjæreste, noe helt annet når man gir komplimenter i en datingfase. For det første skriker det desperasjon. Det er helt kult at du liker utseendet på jenta, men for guds skyld, ikke legg deg langflat for henne av den grunn. Vær kul, vis at du har selvdisiplin og kontroll over egne følelser. Du trenger jo ingen kjæreste. Du burde aldri formidle at du er desperat. NB: Legger til at man selvsagt må se an kommunikasjonen. Om man har en tørr frøken foran seg som ikke gir deg respons på noenting er det verst tenkelig svar å sende voldsomme komplimenter for å snu trenden. Om man skulle ha en jente som oppriktig er fascinert av ditt vesen derimot er det jo nesten ingen bunn i bøtta for hvor hardt man kan peise på uten å skremme henne vekk. Men finn ut det først. Endret 16. august 2014 av Arcturus 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #15 Skrevet 16. august 2014 Selv gidder jeg ikke å gi komplimenter. Hvis jeg gjør det så er det av typen du har veldig fine pupper. Da blir jentene veldig glade, fordi de faktisk har det. Sier ikke det til mange, siden det ikke er så mange damer som faktisk har fine pupper. Ellers spør jeg hva de driver med, etc. Anonymous poster hash: 012d0...ba2
Gjest white tiger Skrevet 17. august 2014 #16 Skrevet 17. august 2014 Jeg har opplevd å få mye komplimenter av en jeg snakket med på tinder, men jeg synes at det ble litt for mye på en måte. Han kommenterte bildene mine og sa at jeg var nydelig osv før vi egentlig hadde snakket noe særlig sammen, og han har jo ikke sett meg i virkeligheten. Jeg har jo plukket ut bilder jeg selv synes jeg ser ganske bra ut på (de fleste gjør vel det) så det kan jo hende han ikke synes det samme i virkeligheten? Det ble litt for mye komplimenter på utseende av en som ikke har møtt meg en gang.. og ja, jeg får følelsen av at det ikke bare er meg han overøser med komplimenter, og da blir ikke ordene hans verdt så mye. Da likte jeg bedre et annet kompliment jeg fikk av en annen mann. Han kommenterte at han likte at jeg var så positiv (etter at vi hadde snakket sammen en god stund). Det ble mye mer ekte for da tok han utgangspunkt i det jeg hadde skrevet og samtalen vi hadde hatt. Det er også mye bedre at en mann kommenterer at jeg ser nydelig/pen ut når vi faktisk møtes, da vet jeg jo at han ser hele pakka, ikke bare et bilde og jeg er mye mer sikker på at han faktisk mener det han sier.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #17 Skrevet 17. august 2014 Komplimenter er risikable greier altså. Ikke alle som er gode på å gi dem. Og for å ta ett av de eksemplene du nevner: Det er ikke sikkert noen liker å høre at de er spesielt pen på ett konkret bilde. Det må jo nødvendigvis bety at du ikke synes de er så fine i virkeligheten? Hvis en jeg akkurat har møtt skal gi meg komplimenter, så foretrekker jeg at de går på personlighet. Fine øyne etc, ser jeg på som desperat og uoppriktig sjekkespråk.Anonymous poster hash: b2e74...811
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #18 Skrevet 17. august 2014 Komplimenter er risikable greier altså. Ikke alle som er gode på å gi dem. Og for å ta ett av de eksemplene du nevner: Det er ikke sikkert noen liker å høre at de er spesielt pen på ett konkret bilde. Det må jo nødvendigvis bety at du ikke synes de er så fine i virkeligheten? Hvis en jeg akkurat har møtt skal gi meg komplimenter, så foretrekker jeg at de går på personlighet. Fine øyne etc, ser jeg på som desperat og uoppriktig sjekkespråk.Anonymous poster hash: b2e74...811 Uff... Jeg har aldri tenkt på st det kan tolkes slik... At jeg syns noen ser veldig bra ut på ett bilde betyr jo selvfølgelig ikke at jeg mener de ikke er pene ellers også... Dette var skikkelig deprimerende lesning Anonymous poster hash: 36258...0eb
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #19 Skrevet 17. august 2014 Selv gidder jeg ikke å gi komplimenter. Hvis jeg gjør det så er det av typen du har veldig fine pupper. Da blir jentene veldig glade, fordi de faktisk har det. Sier ikke det til mange, siden det ikke er så mange damer som faktisk har fine pupper. Ellers spør jeg hva de driver med, etc. Anonymous poster hash: 012d0...ba2 Du bør aldri gi komplimenter for puppene til en dame du er i ferd med å bli kjent med om det ikke er fordi dere har tatt av dere klærne sammen… Det er skikkelig creepy, og jeg hadde kuttet kontakten hvis jeg hadde fått kompliment for puppene mine av en jeg ikke har vært intim med enda. Anonymous poster hash: 7fbd7...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #20 Skrevet 17. august 2014 Uff... Jeg har aldri tenkt på st det kan tolkes slik... At jeg syns noen ser veldig bra ut på ett bilde betyr jo selvfølgelig ikke at jeg mener de ikke er pene ellers også... Dette var skikkelig deprimerende lesning Anonymous poster hash: 36258...0eb Hihi :-) Neste gang får du si at de er pene i virkeligheten. Jeg ble forresten litt kjent med en via instagram som drev og ga meg mange komplimenter. Jeg mistet raskt interessen. Ikke fordi han boostet mitt ego, men fordi jeg ikke følte han så hvem jeg virkelig var. Jeg er interessert i å ha en meningsfylt samtale med en date. Ikke å høre hvor pen jeg er. Hvis han er for opptatt av å snakke om slikt, så virker det som han ikke bryr seg om det jeg har å si.Anonymous poster hash: b2e74...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå