AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg vil gjerne ha en MK veske, men det blir for dyrt for en veske synes jeg. Har hørt om de som kjøper falske, men hvor ? Anonymous poster hash: 7aac2...59b
FrixyGirl Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Kjøper du falsk kan du ikke si at du har en MK veske! De falske etter min mening er bare tull og betaler masse penger for no drit. Jeg hadde mye heller kjøpt et annet merke enn å ha en wannebe MK veske 15
Gjest Haaploes Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Hvis du synes det er for dyrt, så får du la være. Da kan du kjøpe veske med et annet merke et annet sted.
Chloe- Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Hvis du synes det er for dyrt, så får du la være. Da kan du kjøpe veske med et annet merke et annet sted. Enig. 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Skjønner godt du ikke gidder å sløse, er jo unødvendig dyrt. Anonymous poster hash: ecf85...687 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Hvis du synes det er for dyrt, så får du la være. Da kan du kjøpe veske med et annet merke et annet sted. Ts: Nei, jeg vil gjerne ha en mk veske selv om at det er fake. De er de eneste vskene jeg synes er noe fine, vil ikke ha sånn stygge vesker fra hm. Må ha noe fint jeg kan bruke på skolen Anonymous poster hash: 7aac2...59b 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Ebay kanskje? Ts: Der er veskene fake, men likevel koster de omtrent det samme som en ordentlig veske, så nei Men vet du om noen andre sider da? Anonymous poster hash: 7aac2...59b
Gjest Haaploes Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Ts: Nei, jeg vil gjerne ha en mk veske selv om at det er fake. De er de eneste vskene jeg synes er noe fine, vil ikke ha sånn stygge vesker fra hm. Må ha noe fint jeg kan bruke på skolen Anonymous poster hash: 7aac2...59b Da ville jeg fortsatt sjekket ut rimeligere merker som selger kvalitetsvesker - ikke gjort meg til pirat.
FrixyGirl Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 Ts: Nei, jeg vil gjerne ha en mk veske selv om at det er fake. De er de eneste vskene jeg synes er noe fine, vil ikke ha sånn stygge vesker fra hm. Må ha noe fint jeg kan bruke på skolen Anonymous poster hash: 7aac2...59b Finnes mange andre butikker enn hm som selger bra vesker.. Hadde aldri giddet å kjøpe fake som like gjerne kan ryke fordi de ikke tåler samme vekt som de ekte. Og dermed må du ut å kjøpe ny etter kort tid 2
Gjest Lille-pus Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 Får jeg bare pent minne om at en fake mk veske ikke er en mk veske, det er kun en piratkopi. 10
Dolce Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 TS, det finnes hundretusener av andre vesker der ute som ikke er hverken MK eller H&M. Har du ikke råd til en MK - og ikke liker veskene på H&M, har du altså utrolig mange andre vesker å velge mellom. Dessuten er en "falsk MK" ikke en MK-veske. Den er en elendig og ulovlig kopi. Og hvis du skal bruke den på skolen: Kan det være at noen på samme skole har en ekte MK? I såfall vil de nok avsløre lynfort at din er bare en dårlig kopi. Litt flaut? 8
Gjest crazycatlady Skrevet 16. august 2014 #13 Skrevet 16. august 2014 Hadde aldri giddet å kjøpe fake. Da hadde jeg heller kjøpt en billig veske på H&M gitt. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #14 Skrevet 16. august 2014 Er denne stygg? http://www.tuscanyleather.it/en/p/leather-shoulder-bags/sofia-exclusive-shopping-bag-with-two-handles Ikke mk og ikke hm. Ikke kjempedyr, men heller ikke kjempebillig. Og en ekte veske med solid kvalitet. Anonymous poster hash: 8f085...91c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #15 Skrevet 16. august 2014 Får jeg bare pent minne om at en fake mk veske ikke er en mk veske, det er kun en piratkopi. Ts: hvsi det er bra kopi ser man ikke det, og da sier jeg at det er ekte og følermeg bra Anonymous poster hash: 7aac2...59b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #16 Skrevet 16. august 2014 Er denne stygg? http://www.tuscanyleather.it/en/p/leather-shoulder-bags/sofia-exclusive-shopping-bag-with-two-handles Ikke mk og ikke hm. Ikke kjempedyr, men heller ikke kjempebillig. Og en ekte veske med solid kvalitet. Anonymous poster hash: 8f085...91c Ts: Den var stygg Anonymous poster hash: 7aac2...59b 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #17 Skrevet 17. august 2014 Ts: hvsi det er bra kopi ser man ikke det, og da sier jeg at det er ekte og følermeg bra Anonymous poster hash: 7aac2...59b Og hvordan skal du vite på forhånd at det er "bra kopi" hvis du skal kjøpe den via en nettbutikk? Da får du jo ikke se den før etter du har kjøpt den? Du er nok veldig ung, og vet svært lite om dette. Men lykke til med veske som ligner på en MK, men som 99% av oss vil se er en billig drittkopi. Anonymous poster hash: 8f085...91c 6
BlendaSensitive Skrevet 17. august 2014 #18 Skrevet 17. august 2014 Ts: hvsi det er bra kopi ser man ikke det, og da sier jeg at det er ekte og følermeg bra Anonymous poster hash: 7aac2...59b Hvis det er en bra kopi, er den tilnærmet like dyr som originalen. Bare at du støtter barnearbeid, mafia, etc.You get what you pay for! 7
Gjest Lille-pus Skrevet 17. august 2014 #19 Skrevet 17. august 2014 Ts: hvsi det er bra kopi ser man ikke det, og da sier jeg at det er ekte og følermeg bra Anonymous poster hash: 7aac2...59b Jeg blir litt trist når du sier at det er en veske som betyr om du føler deg bra eller ikke. Får jeg spørre hvor gammel du er, TS? De fleste har en jobb ved siden av studiene som gjør at de kan kjøpe seg en veske de ønsker seg veldig, - men mange av dem må spare en stund før de får råd. - og som BlendaSensitive så riktig sier: en god kopi koster nesten nøyaktig det samme som ekte vare, men du gir pengene dine til noen som driver i det grå markedet og som tjener pengene sin på dem som tenker slik som du gjør nå. 7
Gjest AnneShirley Skrevet 17. august 2014 #20 Skrevet 17. august 2014 Er denne stygg? http://www.tuscanyleather.it/en/p/leather-shoulder-bags/sofia-exclusive-shopping-bag-with-two-handles Ikke mk og ikke hm. Ikke kjempedyr, men heller ikke kjempebillig. Og en ekte veske med solid kvalitet. Anonymous poster hash: 8f085...91c Takk for tips Jeg likte ikke akkurat den vesken du linket til, men fant en annen på samme side jeg virkelig likte! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå