Gå til innhold

Er jeg rar når jeg ikke ønsker å bruke skype?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en person som har skrevet til meg på sukker.no han har lurt på om jeg har skype noe jeg ikke har og heller ikke ønsker å laste ned for øyeblikket da det slukker mye mb.

Er jeg unormal/sær siden jeg ikke ønsker det, det finnes jo andre måter å snakke med hverandre på?

Anonymous poster hash: 790f2...a6b

Skrevet

Nei, du er ikke unormal. Jeg er heller ikke noen fan av Skype.

Anonymous poster hash: 18783...961
  • Liker 2
Skrevet

Har inntrykk av at det er vanlig med Skype, men vil du ikke så er du ikke sær for det. Du kan jo komme med andre alternativer for å kommunisere.

Anonymous poster hash: 63b6a...88d
Skrevet

Har du ikke en pc du kan laste det ned på...? Hvis han vil snakke på telefon kan dere vel..ringe, eller bruke facetime eller noe?

Skrevet

Jeg gidder heller ikke å bruke skype. Jeg sitter med et ( feilaktig ?) inntrykk av at utenom de som skyper med venner/familie som bor utenlands er der bare svette gamere som spiller WOW kl 22 på en lørdagskveld som bruker skype

Skrevet

Skjønner deg godt, TS. Jeg syns Skype er grusomt, og klarer ikke å bruke det :riste:

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Bruker folk Skype enda? :klo:

Nei TS, du er ikke sær.

• Liker 2
Skrevet

Har du ikke en pc du kan laste det ned på...? Hvis han vil snakke på telefon kan dere vel..ringe, eller bruke facetime eller noe?

Joda, men det er nettopp der det trekker mye mb, har mobiltbredbånd, sikkert ikke den beste internett løsningen, mnmn :-p Så jeg er mer intressert i å bruke mengden mb på noe annet enn skype!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...