AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg og kjæresten min flyttet sammen i leilighet før sommeren. Igår kveld var vi på besøk hos en felles kompis av min kjæreste og vår huseier. For å gjøre en lang historie kort var jeg sjåfør, og de andre hadde fått en del å drikke, inkludert huseier. Huseier ble etterhvert svært nærgående og begynte å si ting som "Navn, du er så søt" og stryke meg på ryggen og låret. Jeg forsøkte først å diskre trekke meg unna, men dette nyttet ikke, og jeg ba derfor huseier i klartekst om å holde avstand, at han begynte å bli nærgående, og at jeg trodde han hadde fått for mye å drikke, i tillegg til at jeg flyttet meg til en helt annen plass, lengst mulig unna. Min kjæreste, som var svært opptatt i en diskusjon, fikk ikke med seg at noe av dette foregikk. Jeg valgte derfor å reise meg opp, og dra (med kjæresten min, som fortsatt ikke skjønte en dritt). Huseier fikk ikke sitte på hjem. Opplevde situasjonen som svært ubehagelig, ekkel og jeg ble veldig redd. Føler stor bekymring for å eventuelt skulle fortsette å bo i samme hus som huseier..... Hva i alle dager skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 366a1...b57
Gjest Uhumskheter Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Gi det litt mere tid. fortsetter han sånn når han er edru så må du ta tak. Men enkelte blir gyslige når de drikker.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Har du snakket med typen din om dette? 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Jeg og kjæresten min flyttet sammen i leilighet før sommeren. Igår kveld var vi på besøk hos en felles kompis av min kjæreste og vår huseier. For å gjøre en lang historie kort var jeg sjåfør, og de andre hadde fått en del å drikke, inkludert huseier. Huseier ble etterhvert svært nærgående og begynte å si ting som "Navn, du er så søt" og stryke meg på ryggen og låret. Jeg forsøkte først å diskre trekke meg unna, men dette nyttet ikke, og jeg ba derfor huseier i klartekst om å holde avstand, at han begynte å bli nærgående, og at jeg trodde han hadde fått for mye å drikke, i tillegg til at jeg flyttet meg til en helt annen plass, lengst mulig unna. Min kjæreste, som var svært opptatt i en diskusjon, fikk ikke med seg at noe av dette foregikk. Jeg valgte derfor å reise meg opp, og dra (med kjæresten min, som fortsatt ikke skjønte en dritt). Huseier fikk ikke sitte på hjem. Opplevde situasjonen som svært ubehagelig, ekkel og jeg ble veldig redd. Føler stor bekymring for å eventuelt skulle fortsette å bo i samme hus som huseier..... Hva i alle dager skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 366a1...b57 Huseier er helt sikkert grei, lav husleie forhåpentligvis. Du må ikke være så negativ, kommer ingen vei slik. Hva koster det deg at han stryker deg litt oppover ryggen og litt på lårene? Fra det og til å ha sex er det lang vei, og da er vel din diskusjonsglade type "våken". Synes du tar dette for seriøst. Anonymous poster hash: 74623...26c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Jeg hadde nok flyttet... Anonymous poster hash: 19fff...16e
Gjest Seajewel Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Huseier er helt sikkert grei, lav husleie forhåpentligvis. Du må ikke være så negativ, kommer ingen vei slik. Hva koster det deg at han stryker deg litt oppover ryggen og litt på lårene? Fra det og til å ha sex er det lang vei, og da er vel din diskusjonsglade type "våken".Synes du tar dette for seriøst. Anonymous poster hash: 74623...26c Han har brutt intimsonen hennes, det er slett ikke normalt å oppføre seg sånn mot folk. Man stryker ikke på lårene til hvemsomhelst. Dette er mer enn seriøst, bare du som ikke forstår alvoret i ting, og ser ut til å ha en moral lik null. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå