AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Trenger å gå ned en del kg og hater treningsstudio (prøvd og ble støttemedlem), og nå bor vi sånn at det er langt å kjøre dit så når jeg har mulighet etter ungene har lagt så er kl over 19 og motivasjonen er ikke der da. Klart mannen bidrar men det er uansett tidkrevende å kjøre. Kan gå en tur men vil svette! Kan ikke jogge pga får vondt i et kne (vet hvorfor, gidder ikke legge ut om det). Kan sykle, men er så flatt her så å sykle en tur er ikke nok syns jeg. For tiden bor vi trangt så å kjøpe en trimsykkel eller lignende har vi ikke plass til. Rockering prøvde jeg men den var så svær at jeg ikke klarte å bruke den og den tar stor plass å bruke så måtte stå oppi dobbeltsenga for å ikke treffe noe. Ingen annen plass i leiligheten kunne jeg bruke den. Så tips? Vil gjøre noe jeg svetter av, og gjerne hjemme. Anonymous poster hash: cabb3...0d0
FrixyGirl Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Trenger å gå ned en del kg og hater treningsstudio (prøvd og ble støttemedlem), og nå bor vi sånn at det er langt å kjøre dit så når jeg har mulighet etter ungene har lagt så er kl over 19 og motivasjonen er ikke der da. Klart mannen bidrar men det er uansett tidkrevende å kjøre. Kan gå en tur men vil svette! Kan ikke jogge pga får vondt i et kne (vet hvorfor, gidder ikke legge ut om det). Kan sykle, men er så flatt her så å sykle en tur er ikke nok syns jeg. For tiden bor vi trangt så å kjøpe en trimsykkel eller lignende har vi ikke plass til. Rockering prøvde jeg men den var så svær at jeg ikke klarte å bruke den og den tar stor plass å bruke så måtte stå oppi dobbeltsenga for å ikke treffe noe. Ingen annen plass i leiligheten kunne jeg bruke den. Så tips? Vil gjøre noe jeg svetter av, og gjerne hjemme.Anonymous poster hash: cabb3...0d0 http://www.klikk.no/helse/trening/guide/article871265.ece Denne gir ganske greie tips
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Jeg vil anbefale Leslie Sansone sine videoer. Walk, walk,walk! Jeg synes de er veldig fine og enkle. Anonymous poster hash: fde18...6b8
Lilletrille87 Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Kettlebells 👍 Hoppetau. Du kan trene styrke ute i hagen eller i en park. Knebøy (med sekk når du blir sterkere), pushups osv. Skulderpress med en stein. Kun fantasien som setter grenser
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Kjøp deg en stepkasse du kan justere i ulike høyder. Blir litt som å gå trapper og jeg skal love deg at det er god kondisjonstrening. Noen vekter i ulike vektgrupper, et hoppetau, en strikk med motstand ogdu er good too go Nettet er fullt av instruksjonsvideoer som gjør at du kan sette sammen ditt eget program. Anonymous poster hash: c28bc...848
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Takk for alle tips. Trener ikke ute, liker ikke øyevitner, og vi har ikke egen hage uansett. Hoppetau har vi ikke gulvplass til, bor trangt som sagt. Gikk jo ikke an å bruke rockeringen Skal flytte i løpet av 2015! Sånn stepkasse har jeg ikke tenkt på! Kettelbell krever vel litt gulvplass? Har matte og noen manualer. Anonymous poster hash: cabb3...0d0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Treningsvideoene til Jillian Michaels (30 day shred m.fl), ligger på youtube. Gjør underverker for meg, og trenger bare manualer og matte. Jeg kjører 30 day shred + gjør litt ekstra øvelser fra 6weeks 6-pack, og kombinerer det med litt jogging i løpet av uka. Superbra trening! Anonymous poster hash: d7eee...85c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Hva med webtrening? Livegym.no Webtrening.no Exerto.no her er et tilbud som gjaldt webtrening http://24.no/derfor-bor-du-trene-med-webtrening/ Ellers kan du finne noen treningsprogram på iform.nuAnonymous poster hash: 26d16...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå