AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Vi var på bryllup forrige lørdag, hos en kamerat til samboer. Der fikk bruden en gave fra broren av brudgommen til 20tusen, men ikke noe til brudgommen selv? Er det vanlig å bare gi til en av parene i bryllup? Broren er singel og det jeg kunne se har godt forhold til både bruden og brudgommen. Anonymous poster hash: 1cb76...a3e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Det spørs helt hva det er for noe. Jeg har opplevd det i ett bryllup. Da var det en haug av brudgommens kompiser som hadde spleiset på safaritur i Afrika til brudgommen (han skulle reise på fototur med gutta for å "komme bort fra kona" ;-) Bruden fikk jentetur av sine venninner.Anonymous poster hash: ad9b3...d1f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Det spørs helt hva det er for noe. Jeg har opplevd det i ett bryllup. Da var det en haug av brudgommens kompiser som hadde spleiset på safaritur i Afrika til brudgommen (han skulle reise på fototur med gutta for å "komme bort fra kona" ;-) Bruden fikk jentetur av sine venninner.Anonymous poster hash: ad9b3...d1f Hun fikk en klokke. Anonymous poster hash: 1cb76...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå