AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Ok, dette kan nok høres litt sært ut, men jeg er litt redd for at mannen jeg dater er skikkelig klønete når det kommer til intimitet? Jeg synes selv han er over gjennomsnittet kjekk, og ville gjettet at han har vært borti ei dame eller to før... Det er galskap, men den eneste grunnen til at jeg tror det er fordi han skulle gi meg en klem etter en minidate nå nettopp, og jeg tror ikke han var borti meg med mer enn kinnet, selv om armene hans var rundt meg - hvis det gir mening. Dog tok han tak i ansiktet mitt på begge sider og kysset meg rett etterpå, men. Jeg er så avhengig av nærhet og kos at det ville vært trist om han ikke fiksa det... Kanskje han var nervøs? Anonymous poster hash: 39987...4b0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Helt sikkert bare nervøs, ta det som ett kompliment, han liker deg nok. Anonymous poster hash: 89a22...9d5 2
Doge Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Han blir sannsynligvis bedre på det når dere blir enda bedre kjent og mer intime. Don't worry
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Hvis han liker deg var han skitnervøs. Pluss, det er så ekstremt forskjellig hva damer takler og forventer av fysisk kontakt. Så da må en ha en røys med runder før en klarer å lande nivået. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Åh sukk, tusen takk. Ja, jeg tror han var nervøs, for han hadde det egentlig veldig travelt, men han drøyde så veldig med å "runde av"... Jeg er ganske sikker på at han liker meg godt, for akkurat det er han veldig flink til å vise :-) Jeg kan prøve å ta litt initiativet neste gang selv, så kanskje det blir lettere for ham :-) Anonymous poster hash: 39987...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå