Mona26 Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Gikk til innkjøp av MK sin selma bag for to år siden, nå er jo hele gata bombardert med prikk like vesker. Er ikke så kult nå som jeg er blitt nærmere 30 å være helt lik alle andre. Tenker å få meg en ny veske nå. Denne gangen ønsker jeg meg en litt mindre. Ikke MK og ikke Marc by M.j. De er jeg så lei av Hvilken veske har du? Tenger litt inspirasjon.
FrixyGirl Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Gikk til innkjøp av MK sin selma bag for to år siden, nå er jo hele gata bombardert med prikk like vesker. Er ikke så kult nå som jeg er blitt nærmere 30 å være helt lik alle andre. Tenker å få meg en ny veske nå. Denne gangen ønsker jeg meg en litt mindre. Ikke MK og ikke Marc by M.j. De er jeg så lei av Hvilken veske har du? Tenger litt inspirasjon. Jeg har veske fra KEM er et gresk merke man ikke får tak i overalt. Men kan bestille på nett. Vesker i grei prisklasse både de i ekte skinn og de i syntetisk. Bra kvalitet på det også. Har hatt den ene vesken nå i snart to år og er nesten ikke slitasje på den utenom litt på bunden etter å ha stått på bakken
Mona26 Skrevet 16. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2014 Takk for tipset skal skjekke de ut 😊😊
FrixyGirl Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Takk for tipset skal skjekke de ut http://www.kemgroup.gr/Default.aspx?lang=UK De i skinn er jo ganske dyre egentlig. Eller kommer an på str på lommeboka til en http://www.kemgroup.gr/SingleProduct.aspx?productid=1468&myVar=NUDE&lang=UK Det her er en av dem jeg har. Har vel 6 eller 7 vesker fra dem i forskjellige str også lommebok Skal sies jeg er en veskeavhengig person
salat Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Har både michael kors og marc jacobs, men er egentlig lei begge merkene.. Har også en gucci soho disco veske, som er perfekt når jeg kun trenger å ha med meg småting (i byen, på fest osv). Har nå tenkt å gå til innkjøp av en større veske, og tenker mest sannsynlig prada, men er enda litt usikker. Er viktig å tenke seg godt om siden det er mye penger som blir lagt i det!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Har ingen Michael kors eller marc jacobs veske. Har egentlig aldri likt veskene deres. Har selv LV, Chanel og Celine vesker. Anonymous poster hash: f1be8...0f8
Gjest Lille-pus Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Jeg har ingen tenning på merkevesker (jeg bruker faktisk opp veskene mine), så jeg velger veske utifra et praktisk hensyn. Akkurat nå er det en Bjørn Borg og en Maanii by Adax som er i bruk, og ingen av dem finner jeg på nettet siden det er mer enn 1,5 år siden jeg kjøpte dem.
Miss Lucky Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Jeg har litt av hvert både fra LV, Prada, Chanel, Miu Miu, Mulberry, Hermes og Moschimo. Sistnevnte er verdt å ta en kikk på. Er litt i samme prisklasse som MK, men "alle" andre har ikke lik
Safiye Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Jeg kjøpte en Robbinson saffiano double zip tote fra Tory Burch for en måned siden. Jeg var lenge skeptisk til å kjøpe vesken da jeg har lest at kvaliteten er ikke så særlig for prisklassen. Her i Norge er modellen ganske overpriset etter min mening, men jeg kjøpte min i usa for 3500kr og for den prisen er det verdt det.
QueenAwesome Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Jeg har Mulberry Brynmore for macbook, den er egentlig fra manneavdelingen, men er veldig fornøyd. Tror ikke de selger den lenger, men den orginale ligner veldig! http://www.mulberry.com/eu/shop/mens/messenger-bags
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå