AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Vet du om et produkt som gjør underverker, tips oss andre om det ogsåAnonymous poster hash: abb79...f72
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Av en eller annen grunn, jeg ikke forstår, så er det aldri noen som svarer på det jeg spør om her. Hva er grunnen til det? Gjelder så og si alle trådene jeg har startet her.. Anonymous poster hash: abb79...f72
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Da er du ikke alene, aldri noen som svarer på mine tråder heller. Får kanskje ett svar hvis jeg er heldig. Aner ikke grunnen. Anonymous poster hash: e19d2...e14
Pinkee Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Dere tar ikke opp problemstillinger som er sære/provoserende nok. Men, bare glem mirakeldingser/produkter, det finnes ikke.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Av en eller annen grunn, jeg ikke forstår, så er det aldri noen som svarer på det jeg spør om her. Hva er grunnen til det? Gjelder så og si alle trådene jeg har startet her..Anonymous poster hash: abb79...f72 3 årsaker: 1) Det finnes naturligvis ikke noen mirakelprodukter så derfor får du naturligvis heller ikke noen svar. 2) Du kommer ikke med eksempler selv. Omtrent uansett hva en tråd gjelder så forutsetter det alltid at ts gjør et stykke arbeid selv og ikke bare skriver, for eksempel "diskuter". Så kom selv med eksempler på produkter du synes gjør mirakler for deg. 3) Akkurat i denne sammenhengen så finnes det en del slike tråder fra før av. Som for eksempel "Stayere i sminkepungen" Et annet moment er også at tråden din er veldig "random" og dreier seg ikke inn på en bestemt del av hud, hår og sminke. Og så lenge du ikke skriver noe selv så setter du heller ikke i gang tankene til de som leser. Anonymous poster hash: 313a5...344
Djungelvrål Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Denne gjør underverker for tørr hud, bruker den i ansikt og på hender før jeg legger meg: http://reviews.origins.com/3814/11647/drink-up-intensive-overnight-mask-to-quench-skins-thirst-reviews/reviews.htm
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Kankje du får mer svar på et forum som er mer spesialisert mot sminke og hudpleie? Prøv heidi Ousdal sitt sminkeforum kanskje? Anonymous poster hash: ddfd9...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå