Gå til innhold

18 år og for gammel til bikbok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke å kjøpe mye klær, hvis jeg gjør det blir det i utlandet så jeg vet ikke så mye om bikbok men tror det er ungdomsbutikk? Er jeg for gammel?

Anonymous poster hash: 5e8ab...0f3
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg bruker ikke å kjøpe mye klær, hvis jeg gjør det blir det i utlandet så jeg vet ikke så mye om bikbok men tror det er ungdomsbutikk? Er jeg for gammel?

Nei du er ikke for gammel for bikbok.

Gjest Keikolina
Skrevet

Jeg er 30, går på bik bok, ha ha.

Skrevet

TS: Joda, men synes mange andre bruker klær som ikke er derfra, og at jeg ofte ser mange 13-14 åringer med klær derifra som jeg selv har..

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Så lenge du ikke handler på WOW, så tror jeg det går bra. :)

Gjest Runforit
Skrevet

Er 32 år og handlet en genser der i dag :) Elsker også Higher Jeansene der. Handler ikke masse på Bikabok, men finner en del basic nøkkelplagg der.

Skrevet

Jeg synes faktisk bikbok har blitt MINDRE fjortis ved åra. :fnise:

For 5-10 år siden virket det som om de var en blanding av WOW og JC.

Handler mer på bikbok i en alder av 28 enn hva jeg gjorde da jeg var 18. :laugh:

Anonymous poster hash: ab4de...c48
  • Liker 3
Skrevet

spørs jo helt hva du handler der... jeg har handlet mye, men aldri sett en fjortenåring med det samme.

Anonymous poster hash: 7ad23...c9e

Skrevet

Eeeeh, nei.....du er ikke for gammel til det.

Skrevet

Kjøpte meg nettopp en kul bikini på BikBok og jeg er over femti. :ler:

Skrevet

Både jeg, mamma og mormor handler på BikBok. Så nei, du er ikke for gammel :fnise:

Skrevet

Hvorfor lurer du på om 18 år er for gammelt til Bik Bok, jeg mener har du fått det inntrykket, hvor fra?

Trodde at Bik Bok var for typisk 18 åringer, gjerne 20 åringer spesielt? Ser ikke noe galt i verken å være yngre eller eldre?

Skrevet

Det hender jeg har funnet fine plagg på Bik Bok, men jeg har også inntrykk av at det er mange veldig unge jenter som også handler der så jeg føler meg litt utilpass egentlig. Jeg er for øvrig 23.

Skrevet

Tror det handler mest om hvordan man kombinerer plaggene enn noe annet:) Har ting fra bikbok jeg og, og jeg er 26.

Anonymous poster hash: c76c0...8cd
Skrevet

Ungdom og jenter er målgruppen til butikken, men som alle andre steder så kan man selvsagt finne klær som passer oss som er litt eldre.

Min erfaring med klær fra Bik Bok er negativ av andre grunner, jeg syns de få plaggene mine derfra har dårlig kvalitet. Kanskje det er jeg som har vært uheldig?

Anonymous poster hash: ef7e2...660
Skrevet

50 her og handler på BikBok :) Men jeg synes kvaliteten på klærne deres har blitt helt ræva de siste årene, og det har blitt mye Nelly-look, så det har blitt mest at jeg handler basisplagg. Men kjøpte meg et tøft jerseyskjørt med splitt der for kort tid siden. Så grått og kjedelig ut, men så fint på. Jeg finner stort sett noe der når jeg stikker innom.

Så du 18, ikke for gammel for BikBok. Ta deg en tur innom og kikk :)

Anonymous poster hash: 70198...ad4
Skrevet

50 her og handler på BikBok :) Men jeg synes kvaliteten på klærne deres har blitt helt ræva de siste årene, og det har blitt mye Nelly-look, så det har blitt mest at jeg handler basisplagg. Men kjøpte meg et tøft jerseyskjørt med splitt der for kort tid siden. Så grått og kjedelig ut, men så fint på. Jeg finner stort sett noe der når jeg stikker innom.

Så du 18, ikke for gammel for BikBok. Ta deg en tur innom og kikk :)

Anonymous poster hash: 70198...ad4

Ja, jeg synes kvaliteten er dårlig. Noe den type kvalitet det er på klærnene fra nelly. Kjøpte en bukse fra nelly som allerede var slitt :0

Skrevet

Jeg som er 32 føler meg for gammel med mindre det er snakk om en enkel strikkegenser (i teorien), men 18??

Anonymous poster hash: bbd62...e1a

Gjest _LilleMy
Skrevet

Absolutt ikke for gammel! Kommer jo helt an på hva du kjøper og hvordan du kombinerer det :)

Skrevet

Blander du vanlig bikbok og wow nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...