AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg sliter meg angst/tvangstanker. Har veldig lyst å drikke alkohol, men er redd jeg skal sovne inn, dø av det, reagere allergisk. Altså mye tanker. Jeg var ikke redd for å drikke det før( drakk aldri mye eller ofte !) jeg drikker kanskje 1-2 ganger i året, drikker mye, men blir aldri drita full. Kan det være farlig for det? Anonymous poster hash: 07e89...016
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Alt kan være farlig. Sånn rent realistisk? Nei, du kommer nok neppe til å dø av alkohol. Anonymous poster hash: 8efc1...345
Molte Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 så lenge du drikker med måte så går det nok bra
Minya Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Bare la være å drikke alkohol vel? Det er ikke livsviktig å drikke alkohol liksom.
suprarenalis Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Om du er redd for å drikke alkohol, er det heller ikke nødvendig å gjøre det. Selvsagt finnes det en teoretisk mulighet for at du ikke tåler alkohol, men det finnes også en teoretisk mulighet for at jeg vinner i vikinglotto på onsdag, i eurojackpot på fredag, OG i vanlig lotto på lørdag. Det er ikke VELDIG sannsynlig. Du dauer neppe av alkohol. Men det er også fullstendig unødvendig å drikke det om du ikke har lyst.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Om du er redd for å drikke alkohol, er det heller ikke nødvendig å gjøre det. Selvsagt finnes det en teoretisk mulighet for at du ikke tåler alkohol, men det finnes også en teoretisk mulighet for at jeg vinner i vikinglotto på onsdag, i eurojackpot på fredag, OG i vanlig lotto på lørdag. Det er ikke VELDIG sannsynlig. Du dauer neppe av alkohol. Men det er også fullstendig unødvendig å drikke det om du ikke har lyst. TS har faktisk veldig lyst å drikke alkohol. Men som er nevnt ovenfor her så er det teoretiske muligheten som er ganske små! MEN du har jo drukket alkohol før, du reagerte ikke med død og allergisk reaksjon da. Så allergisk reaksjon er nok liten liten sjanse for! sjeldent at folk bare sovner inn av alkohol er det også, fpruten hinsides mengder osv da evnt helsetilstand. Drikk i små mengder så er det nok ingenting i veien for det. Anonymous poster hash: 4c2fd...d93
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Vel, alkohol er fettoppløselig. Hjernen er laget av fett. Når folk blir fulle så oppfører de seg som om de ikke hadde mye til hjerne. Du kan jo gjette deg til hvorfor... Anonymous poster hash: 97c7d...166
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå