AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Fanken, farga håret hjemme idag, og vanligvis er det ikke noe problem å få vekk fargerester i panna og rundt tinningene. Idag får jeg det selvsagt ikke vekk og jeg skal i bursdag om to timer. HJEELP!!!! Trenger tips fort fort fort. Har forsøkt med matolje og våtservietter det som vanligvis tar bort fargen. Anonymous poster hash: 04b69...bfc
Agathe Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Hårspray på en bommulsdott. (Har hørt man kan bruke jif skurekrem, men det har jeg aldr prøvd )
Gjest incognita Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Har du sitrusfrukt i hus? Det fungerer iallefall på selvbruning. Verdt et forsøk iallefall.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Aske med litt vann på en bomullsdott. Eller sitrus. Anonymous poster hash: f6a33...cbb 1
Yzma Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Jeg har ikke noen tips for å få vekk fargen dessverre, for meg har det alltid funket å gnikke med vann! Men til neste gang du skal farge håret, så kan du bruke vaseline eller lignende og smøre rundt på huden ved hårfestet, da vil ikke fargen sitte der i det hele tatt 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Hårspray gikk MEN…. Det tok litt av brunfargen min også Ja ja jeg er snart klar for fest! Takk Damer! Anonymous poster hash: 04b69...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå