AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 What's with the rush?! Har snakket med en fyr på Tinder i noen dager. Vi bor 1, 5 time unna hverandre og begge har barn, så jeg ser vel egentlig ikke at det kan bli noe mellom oss.. Skal man tenke litt langsiktig, kunne jeg aldri flytta til hans by, og ikke han til min, så jeg slutta egentlig å svare han.. Men nå skal ha forbi her i morgen og vil plutselig møtes. Hvordan avslår man sånt pent? Jeg er så utrolig dårlig på å avvise folk, men å møte en fyr jeg har snakka med i tre dager er helt uaktuelt i utgangspunktet. Anonymous poster hash: c3c43...71f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Skal han stikke innom mens barna er der, og du skal avvise han? hmm.. Du burde avslutta dette på Tinder når du ikke er interessert. Anonymous poster hash: 7cc35...e2a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Skal han stikke innom mens barna er der, og du skal avvise han? hmm.. Du burde avslutta dette på Tinder når du ikke er interessert. Anonymous poster hash: 7cc35...e2a Nei, vi har så klart barnefri begge to.. Det er en sånn blanding av at jeg ikke vil møte han, fordi det ikke kommer til å bli noe uansett, og det faktum at jeg ikke er så desperat på kjæreste at jeg møter menn etter bare noen dager.. Men synes det er vanskelig å alltid skulle finne på unnskyldninger. Kunne godt møtt noen fra mitt område på byen eller noe, men hittil har jeg bare kommet i kontakt med menn som ikke bor her.. -TSAnonymous poster hash: c3c43...71f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Skjønner ikke hva som er så grusomt med å møtes etter bare noen dager. Bedre det, enn å skravle i det uendelige over telefon etc, skape en til dels fiktiv kjemi, for så å møtes og oppdage at det ikke var no tess... Ellers, du vet vel at man kan bestemme maks avstand på tinder? Anonymous poster hash: bc18d...dfe
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Kan du ikke bare si som sant er at du vet det er dødfødt og at du derfor ikke vil bruke tid på dette?
Gjest white tiger Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor det er desperat å møte noen etter kun å ha snakket sammen i noen dager. Altså, hvis du må bruke lang tid på å snakke med menn før du møter dem så kaster du jo bort veldig mye tid hvis det viser seg å ikke klaffe irl. Hvis du snakker med en i f eks tre uker, det lover bra og alt er fryd og gammen, og så møtes dere og finner ut at dere ikke er en så bra match likevel, så har du jo kastet bort verdifull tid i tre uker når du kunne ha brukt to dager og kommet til samme konklusjon. Jeg liker å møte folk tidlig, vil ikke si jeg er desperat fordi
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Jeg liker å møte folk tidlig, vil ikke si jeg er desperat fordi Problemet her er jo at hun vet at denne fyren ikke er noe for henne. Men han har overrumplet henne og skal stikke innom. Invitert seg selv over virker det som. Anonymous poster hash: 7cc35...e2a 1
Gjest white tiger Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Problemet her er jo at hun vet at denne fyren ikke er noe for henne. Men han har overrumplet henne og skal stikke innom. Invitert seg selv over virker det som. Anonymous poster hash: 7cc35...e2a Jeg skjønte det, men hun skrev også: "Det er en sånn blanding av at jeg ikke vil møte han, fordi det ikke kommer til å bli noe uansett, og det faktum at jeg ikke er så desperat på kjæreste at jeg møter menn etter bare noen dager.." Så da stiller jeg spørsmål ved at man er desperat etter kjæreste hvis man velger å møte menn etter bare noen dager. Noe jeg mener man ikke trenger å være. Men jeg er for at hun ikke skal møte ham hvis hun vet at det er dødfødt uansett. Så da kan hun vel enten si det som det er, at hun ikke ser noen fremtid med ham og derfor ikke vil møtes, eller finne på en eller annen hvit løgn om at hun er opptatt
Sandie Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 What's with the rush?! Har snakket med en fyr på Tinder i noen dager. Vi bor 1, 5 time unna hverandre og begge har barn, så jeg ser vel egentlig ikke at det kan bli noe mellom oss.. Skal man tenke litt langsiktig, kunne jeg aldri flytta til hans by, og ikke han til min, så jeg slutta egentlig å svare han.. Men nå skal ha forbi her i morgen og vil plutselig møtes. Hvordan avslår man sånt pent? Jeg er så utrolig dårlig på å avvise folk, men å møte en fyr jeg har snakka med i tre dager er helt uaktuelt i utgangspunktet.Anonymous poster hash: c3c43...71f Forstår deg godt jeg,og du skal ikke møte ham om du ikke vil og føler deg helt komfortabel med det uansett hva andre måtte mene. Folk er forskjellige og man må kjenne på magefølelsen. Dersom han legger opp til at han skal stikke innom deg der du bor hadde det vært totalt uaktuelt for min del. Mest sannsynlig er han ingen gal stalker eller seriemorder, men jeg ville vært veldig ukomfortabel med at en jeg bare har hatt kontakt med i noen få dager vet hvor jeg og barna mine bor. Jeg ville nok bare sagt det rett ut, at møtet ikke har noe hensikt da du ikke ser det kan bli noe mer mellom dere. Alternativt kan du alltids dra en hvit løgn om at du er opptatt den dagenog håpe han tar hintet, men det beste er nok å være ærlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå