Charlotte96 Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Er ny her, men jeg leter etter noen som har H&M blushen i nummer 17 (Tawny Rose), da de har sluttet å selge den og jeg bare må ha den igjen! :D Si ifra hvis dere vet om noen som har den og som er villig til å selge den :D
Sommerfugl90 Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 (endret) Jeg vet at dette ikke svarer deg på ditt spørsmål; men det finnes jo sikkert blush-er som er hundre ganger bedre enn H&M sin, eller? Jeg tror sist jeg kjøpte sminke på H&M at jeg kan ha vært rundt 12-årsalderen. Mulig de er blitt bedre på sminke siden den tid, men jeg stiller meg litt tvilende. Endret 16. august 2014 av Sommerfugl90
Mischa Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Virker som MAC sin Plum Foolery skal være nærmest identisk som H&M sin Tawny Rose. Kvaliteten på MAC sin blush er jo også supergod, så ville absolutt sjekket den ut
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Virker som MAC sin Plum Foolery skal være nærmest identisk som H&M sin Tawny Rose. Kvaliteten på MAC sin blush er jo også supergod, så ville absolutt sjekket den ut Så topp å lese svar fra deg, Mischa! Du kan så mye smått og stort om sminke, klær og vesker Anonymous poster hash: b0125...9e9
neon_sun Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Jeg vet at dette ikke svarer deg på ditt spørsmål; men det finnes jo sikkert blush-er som er hundre ganger bedre enn H&M sin, eller? Jeg tror sist jeg kjøpte sminke på H&M at jeg kan ha vært rundt 12-årsalderen. Mulig de er blitt bedre på sminke siden den tid, men jeg stiller meg litt tvilende. Det er ikke alt fra HM som er crap. Min favorittblush er fra HM, og jeg har et par fra Mac også, merker ikke store forskjellen. 1
Gjest Pink.Pearls Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Hele H&M kjeden er crap. Bare se hvordan de behandler arbeiderne sine i Kambodja, Kina osv. Ikke støtt dem Bruk heller litt ekstra penger på dem som ikke driver med snusk.
dillyduzit Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Hele H&M kjeden er crap. Bare se hvordan de behandler arbeiderne sine i Kambodja, Kina osv. Ikke støtt dem Bruk heller litt ekstra penger på dem som ikke driver med snusk. Altså, misforstå meg rett jeg er fullstendig enig med deg, men; Å boikotte butikker som H&M, vil ikke det gjøre at etterspørselen på klær gå ned - folk mister jobben? Selv om det må mange til, så tviler jeg ikke på at en dag så skjer det og da sitter jo halve fabrikken uten jobb og hvertfall uten noe inntekt. 1
Mischa Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Så topp å lese svar fra deg, Mischa! Du kan så mye smått og stort om sminke, klær og vesker Anonymous poster hash: b0125...9e9 Takk for det Må jo bruke all denne kunnskapen til noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå