AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg spiser normalt og har sluttet med godteri og brus i ukedagene. Men jeg ser ikke noe som helst forandring på vekta! Jeg jogger 3-4 ganger i uka og jeg går mye turer med hunden. Men jeg veier 95 kg og er 169. Jeg har fått smalere lår og legger, magen har blitt litt mindre, men det vises ikke på vekta, er det normalt? Blir så frustrert. Anonymous poster hash: 95081...885
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 det er ikke om å gjøre å gå ned i vekt, men miste fett, og det virker det jo som om du har klart.
Anna82 Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 All trening som du utfører! For meg er det viktigste at trening ikke kun er noe du er nødt til men også noe som du liker! (i hvert fall etter en tid.. ) Er det jogging som er "riktig for deg" så skal du jogge, er det trening på gym så skal du gjøre det! http://fitnesslife.no/artikler/kom_igang_med_treningen/ Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Det er vanskelig å si, du sier ikke noe om hvor lenge du har trent, hvor intensivt du har jogget eller lengden på hver joggeøkt (tid og distanse). Du har jo tydeligvis noe effekt uansett siden du merker det på lårene. Anonymous poster hash: 2b4b7...ad0
punkyB Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Du burde merke det på vekta også. Du skriver at du har sluttet med brus og godteri i ukedagene - du må jo ha underskudd totalt for å gå ned i vekt. Hvis du spiser for mye i helgen er jo den totale kalorimengden du får i deg i løpet av uken for høy. Sjekk riktig kalorimengde for deg ifht. ditt intensitetsnivå - trekk fra 500 kalorier så er det en mengde du bør holde deg til i snitt i løpet av en uke. Men det ser jo ut som om du har minket i volum og det er jo bra ! Her kan det jo lønne seg å bruke målbånd for måle fremgangen. Du bør jo trene noe du liker først og fremst - for det er jo noe du bør drive med resten av livet. Du bør jo jogge/løpe med en viss intensitet - etterhvert bør du passe på at du øker den. Styrketrening er også bra - det kan du fint kombinere med løping. Er du usikker på hva du skal trene og hvordan ville jeg prøvd en personlig trener.
melatonin Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Som en muskelentusiast så anbefaler jeg alltid styrketrening!! Jo mer muskler du har jo mer forbrenner du. Og styrke er veldig gøy Men all aktivitet er bedre enn ingenting, en samtale med personligtrener skader ikke.. da får du og slanket lommeboka litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå